شناسهٔ خبر: 66630971 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

ادامه بارش‌ها در مناطق غربی کشور، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر

امروز (دوشنبه)فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز و سواحل دریای خزر به‌صورت رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی، بارش در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدت خواهد داشت.

سه شنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز، شمال شرق دامنه های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق در استان‌های فارس، شمال کرمان و یزد، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب غرب واقع در استان‌های خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

جمعه در شمال، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت. همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در اغلب مناطق کشور به‌ویژه نوار غربی دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور، وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. طی سه روز آینده دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

هوای امروز تهران نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

بیشینه امای امروز پایتخت ۲۸ و کمینه دمای آن ۱۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما