شناسهٔ خبر: 66630043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی فارس خبر داد:

برگزاری رویداد مدار ۵۷ در فارس

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری رویداد مدار ۵۷ در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید یوسفی امروز در حاشیه اعزام کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به دوره عهد اظهار داشت: با مطالعه فعالیت های دانشجویی و جنبش ها می توان دریافت که تا چه حد دانشجویان جریان ساز و تاثیرگذار بوده اند و امروز نیز این نقش کمرنگ نشده است.

وی با بیان اینکه مدیریت رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اقدام به برگزاری دوره میقات دانشجویان انقلابی روح الله با عنوان مدار57 خواهد کرد افزود: این دوره قصد دارد با تدوین مسیری در ابعاد معرفتی، بصیرتی و مهارتی-تشکیلاتی، نیرو ها را رشد داده و در مسیر مسئولیت های جدید خود آماده فعالیت و کنشگری کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه دوره مدار ۵۷ با حضور ۳۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های هدف این استان برگزار می شود ادامه داد: در مسیر آموزشی این برنامه از اساتید برجسته کشوری و استانی استفاده می شود و شرایط عملی با رویکرد مهارتی نیز در شهر مقدس قم برای دانشجویان ایجاد خواهد شد تا بتوانند هرچه بهتر به مرحله مدیر تراز و بسیجی طراز مدنظر رهبری و امام راحل برسند.

یوسفی با بیان اینکه دانشجویان سکاندار جریان سازی و کنشگری در کشور و حتی در سطح بین الملل هستند اضافه کرد: باید به لزوم تربیت نیروی انقلابی توانمند، متعهد و متخصص به ویژه ابعاد معرفتی و بصیرتی توجهی دو چندان کرد و با تربیت نیروهای مومن و انقلابی خلاء های موجود در این اجتماع تاثیرگذار و اساسی دانشجویی از بین برد و دانشجو را نسبت به اتفاقات و حوادث پیرامون خود حساس و او را برای اثرگذاری تربیت کرد.

در ادامه این اعزام، علیرضا غریبی مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: امروز جامعه نیازمند موذنی در تراز سلمان، ابوذر و عمار است که بصیرت را به صورت عینی و عملی در وجود خود داشته باشد و همچون شمعِ روشنی، امت را از به امید و نشاط نوید دهد.

وی با بیان اینکه کمبود مدیر توانمند و متعهد به نظام سبب توقف و یا کندشدن سرعت جریان های دانشجویی و کم رنگ شدن نقش آن ها می شود، تصریح کرد: انتظار می رود که در تربیت نیروی مدیر، اقدامات عمیق، درست و اصولی مبتنی بر آرمان ها و رهیافت های امام جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما