شناسهٔ خبر: 66626335 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فعالیت همیاران آب استان تهران آغاز شد

مشترکانی که ماهانه از 12 تا 24 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، به عنوان مشترکان پرمصرف و مشترکان با مصرف بیش از دو برابر الگوی تعیین شده در ماه به عنوان مشترکان بدمصرف شناخته می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در آستانه فصل گرما و با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه‌ آب، فعالیت همیاران شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای دومین سال پیاپی با راه‌اندازی کاروان خودرویی در محدوده مرکزی شهر تهران آغاز شد. 

در آیین آغاز حرکت کاروان بزرگ همیاران شرکت آب و فاضلاب استان تهران که از محل این شرکت به سمت میدان فاطمی صورت گرفت، "محسن اردکانی" مدیرعامل و شماری از معاونان و مدیران ستادی این شرکت حضور داشتند.    

همیاران آب شرکت آب و فاضلاب استان تهران متشکل از 25 گروه خودرویی مجهز، قرار است با مراجعه حضوری به مشترکان بدمصرف و پرمصرف، ضمن ارائه آموزش‌های لازم به این‌گونه مشترکان، آنان را به رعایت الگوی مصرف آب دعوت کنند.

هم‌اکنون الگوی مصرف آب در شهر و استان تهران به ازای هر خانوار 12 مترمکعب در ماه تعیین شده است و مشترکانی که ماهانه از 12 تا 24 مترمکعب آب مصرف می‌کنند، به عنوان مشترکان پرمصرف و مشترکان با مصرف بیش از دو برابر الگوی تعیین شده در ماه به عنوان مشترکان بدمصرف شناخته می‌شوند.

شست‌وشوی خودرو، فرش، محوطه مجتمع‌های مسکونی و آبیاری فضای سبز با آب شرب از مصادیق بدمصرفی محسوب می‌شوند که در صورت دریافت گزارش مصارف بدمصرفی مشترکان توسط کارشناسان مرکز 122، همیاران آب به این‌گونه اشتراک‌ها مراجعه و در گفت‌وگوی رودررو با ساکنان، آنان را به رعایت مصرف بهینه آب فرا می‌خوانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما