شناسهٔ خبر: 66626079 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استفاده حزب‌الله از موشک «جهاد مغنیه» علیه رژیم صهیونیستی برای اولین بار + فیلم

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که برای نخستین بار از موشک سنگین جهاد مغنیه علیه اهداف رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات علیه مواضع رژیم صهیونیستی، چند پایگاه و تجهیزات این رژیم در مرز جنوب لبنان را هدف قرار داد.

حزب‌الله اعلام کرد که رزمندگان آن یک خودروی نظامی حامل تجهیزات جاسوسی به اضافه تجهیزات فنی دیگر در پادگان «هونین» موسوم به «رامیم» را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند که مستقیما به هدف اصابت کرد و منجر به انهدام این خودرو و تجهیزات دیگر شد.

حزب‌الله همچنین محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف پایگاه «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را با موشک‌های سنگین جدید به نام «جهاد مغنیه» هدف قرار داد که مستقیما به هدف برخورد کرد.

پس از موشک‌های بُرکان و فلق، حالا مقاومت از موشک جهاد مغنیه در حملات خود بهره می‌برد.

موشک‌های جهاد مغنیه، موشک‌های تاکتیکی غیر هدایت‌شونده دارای قدرت تخریبی بالا و مجهز به کلاهک جنگی به وزن ۱۲۰ کیلوگرم است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

نظر شما