شناسهٔ خبر: 66624887 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تولید بنزین با کیفیت یورو 5 افزایش می یابد

مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی گفت: ما هم اکنون در مرحله تولید بنزین یورو ۵ هستیم و بنزین تولیدی یورو ۵ خود را در حجم محدود به بازار عرضه می‌کنیم. مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی گفت: ما هم اکنون در مرحله تولید بنزین یورو ۵ هستیم و بنزین تولیدی یورو ۵ خود را در حجم محدود به بازار عرضه می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی گفت: ما هم اکنون در مرحله تولید بنزین یورو ۵ هستیم و بنزین تولیدی یورو ۵ خود را در حجم محدود به بازار عرضه می‌کنیم.

به گفته وی میزان تولید و عرضه بنزین یورو ۵ باید با هماهنگی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی بوده و ما براساس سیاست‌هایی که آنها تعیین می‌کنند، عمل می‌کنیم. البته شرکت پالایش نفت شازند آمادگی این را دارد که کل تولید بنزین و گازوئیل خود را به صورت یورو ۵ عرضه کند.

وی با اشاره به اینکه با تولید بنزین یورو ۵ ممکن است حجم بنزین تولیدی کمی کاهش یابد توضیح داد: در حال حاضر ممکن است با تولید بنزین یورو ۵ مقدار حجم تولیدی بنزین کمی کاهش یابد، اما با اجرای برنامه جدیدی می‌توان از کاهش حجم تولیدی نیز جلوگیری کرد.

وی افزود: در حال حاضر حجم تولیدی بنزین یورو ۴ شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند حدود ۱۶ میلیون لیتر و حجم تولیدی گازوئیل یورو ۴، ۱۲ میلیون لیتر است و در آینده نزدیک این شرکت توانایی این را خواهد داشت که با همین حجم بنزین و گازوئیل یورو ۵ تولید کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما