شناسهٔ خبر: 66623908 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدور شناسه یکتا از طریق ۳۰ هزار دفتر پیشخوان دولت از ۲۹ اردیبهشت ماه

دبیرکل کانون انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت گفت: ۳۰ هزار دفتر پیشخوان دولت از ۲۹ اردیبهشت ماه در سراسر کشور اقدام به ارائه شناسه یکتا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

علی فلاح حقیقی دبیرکل کانون انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت وبخش عمومی درآیین رونمایی از طرح شناسه یکتا وخدمات صدور مجوزها در دفاتر پیشخوان دولت که با حضور سیاح رئیس مرکز ملی انجام شد، با بیان اینکه از شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه  در قالب تفاهم‌نامه با مرکز بهبود محیط کسب و کار تمامی دفاتر پیشخوان دولت به درگاه ملی مجوزها متصل  و شناسه یکتا از طریق همین درگاه صادر می شود گفت: در حال حاضر روند صدور مجوزهای الکترونیکی در برخی از شهرها با کندی انجام می‌شود که با اتصال این دفاتر سرعت اجرای طرح افزایش می‌یابد.

وی افزود: با فعال شدن این خدمت در سراسر کشور، متقاضیان با مراجعه  به دفاتر پیشخوان خدمات  می توانند شناسه خود را ظرف ۴تا ۵ دقیقه دریافت کنند.

فلاح افزود: در فاز اول ارائه شناسه یکتا را انجام داده‌ایم و در فازهای بعدی خدمات متنوع تر و بیشتری را در قالب درگاه ملی مجوزها ارائه خواهیم  داد.

به گفته وی ارائه درخواست  مجوز شکایت ها و مشاوره‌ای کسب وکار به مرور در قالب همین دفاتر پیشخوان دولت و از طریق درگاه ملی مجوز‌ها ارائه می شود.

وی اظهار کرد: امروز در ۱۳ هزار دفتر پیشخوان  دولت که نقاط  صفر مرزی را هم شامل می‌شود امکان ارائه خدمات برای دریافت شناسه یکتا وجود دارد  و ۳۰ هزار تومان هزینه دریافت شناسه یکتا و مجوزهای  الکترونیکی است.

نظر شما