شناسهٔ خبر: 66622619 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

​وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه برتر «مدیریت اسناد» شد

در آیین روز اسناد ملی و میراث مکتوب از «وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی» به عنوان دستگاه برتر در زمینه «مدیریت اسناد» تقدیر شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنابه نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در آیین روز اسناد ملی و میراث مکتوب که با شعار «اسناد ملی، حافظه ماندگار ملت» در سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد، از اهداگران دستگاه‌ها و آرشیویست‌های برتر تقدیر شد.

در این آیین از وزارت «تعاون،کار و رفاه اجتماعی » (سید سعید سعادت‌آگاه رییس اداره اسناد و مکاتبات وزارتی)، وزارت «نیرو»، «وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی»، « وزارت جهاد کشاوزی»، «وزارت آموزش و پرورش»، «سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور» و «شهرداری تهران» به عنوان دستگاه‌های برتر  تقدیر شد.
متن تقدیرنامه «علیرضا مختارپور» رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی که به «سید سعید سعادت » رییس اداره اسناد و مدارک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اهدا شد، به این شرح است:

هدف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گردآوری و حفظ اسناد ملی و تاریخی کشور به عنوان هویت و میراث ماندگار، تنظیم و توصیف و اطلاع‌رسانی به منظور افزایش همبستگی و وحدت ملی مردم ایران زمین در پاسداشت فرهنگ و تمدن غنی کشور عزیزمان است.
با عنایت به این که وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در سال 1402 در مدیریت و ساماندهی امور اسناد و انتقال اسناد و مدارک ارزشمند و آرشیوی به این سازمان عملکرد ممتاز داشته و به عنوان دستگاه برتر انتخاب شده است، بدین وسیله از خدمات ارزشمند جنابعالی و کارشناسان محترم اسناد آن وزرات در اجرای قانون اسناد ملی ایران تقدیر و تشکر می‌نمایم.

توفیق روزافزونتان را در مسیر حفاظت از هویت ملی از درگاه لایزال حق تعالی مسئلت دارم.

نظر شما