شناسهٔ خبر: 66621919 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مربی استقلال: پرسپولیس از داوری‌ها سود ۱۴ امتیازی برده است

رجبی در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر حاضر شد.

صاحب‌خبر -

منتشر نشود-----رجبی:

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حمید رضا رجبی مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد دیدار با فولاد از هفته بیست  هفتم لیگ برتر گفت: جواد نکونام سرمربی تیم به دلیل تداخل نشست با تمرین تیم نتوانست حضور یابد و بنده در خدمت رسانه های محترم هستم.

رجبی مربی استقلال در ابتدای این نشست گفت:در مورد بیانیه فدراسیون می خواستم بگویم هر روز جای بیانیه دادن مصاحبه های مختلفی از تیم رقیب انجام می شود و متاسفانه فدراسیون فوتبال باید برای این موضوع ورود کند و اجازه این کار را ندهد این که بیانیه جای خود را به مصاحبه داده است.

 وی گفت: در مورد معاون باشگاه پرسپولیس که بحث داوری را عنوان کردند من می خواهم بگویم امسال واقعا فکر می کنم 14 امتیاز تیم رقیب ما گرفتند و می توانم با جزئیات بازی ها را که از داوری امتیازات ناعادلانه گرفتند را برای شما بازگو کنم.

رجبی در مورد داوری‌ها به سود تیم پرسپولیس ادامه داد: برای قهرمانی در لیگ مگر چند امتیاز نیاز است شما ببینید توپ از خط دروازه گذشته باز هم داور گل اعلام نکرده من نمی‌گویم عمدی، اما اگر سهوی هم باشد برای قهرمانی یک تیم کافی است.

وی در مورد اظهار نظر درویش در مورد هاشمی نسب گفت: آقای درویش دنبال این هست که دل هواداران را بدست بیاورد و ما هم سکوت کردیم و تمرکز کردیم روی نتیجه و در زمین بازی ثابت کنیم ولی وقتی هر روز مصاحبه‌ها انجام می‌شود حق خودمان می‌دانیم که بیاییم دفاع کنیم و اجازه ندهیم فشار بیشتر روی تیم ما باشد.
وی در مورد محروم نشدن بازیکن استقلال در کمیته انضباطی گفت: بازیکن تیم پرسپولیس در بازی با آلومینیوم هودار بینوای تیم اراک را زد و هیچ مشکلی پیش نیامد و اگر بازیکن ما پیش از این هم سابقه این رفتار‌ها داشت حق دارید این نظر را داشته باشید این برای اولنی بار بود و عکس العمل نشوان داد و قبلش صحبت‌هایی مطرح شده بود و اگر بخواهیم بازیکن تیم رقیب ما داشت بازیکن حریف را خفه می‌کرد ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و محرومیتی هم نبود و من فکر می‌کنم ما تیممان بابت این قضایا مظلوم واقع شده است.

 وی در مورد دیدار تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی گفت: بینید کدام تیم بیشترین سود را از داوری برده است. امیدوارم VAR هر چه زودتر به ایران بیاید تا عدالت برقرار شود. در دو سال اخیر بازی‌های پرسپولیس و پیکان در آزادی برگزار شده و خواهان عدالت هستیم و بازی ما با پیکان نیز باید در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

رجبی در مورد بازیکنان غایب در این دیدار گفت: بازیکنان ما تمام انرژی خود را می‌گذارند تا در این ۴ هفته هم با پیروزی رقابت‌ها را به پایان برسانیم هر چند چند بازیکن را را در اختیار داریم، اما اگر ۱۳ بازیکن هم داشته باشیم باز هم برای هواداران به میدان می‌رویم و می‌جنگیم .
وی در مورد دیدار با فولاد خوزستان گفت: همه بازی‌ها برای ما حساس است و با تمرکز بالا و برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بدست بیاوریم.

 

نظر شما