شناسهٔ خبر: 66620981 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هنرجو: هدف ما تکرار موفقیت‌های اسکیت در سال‌جاری است

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکیت در مراسم تقدیر از قهرمانان این رشته، گفت: در سالی که گذشت مدال‌های ارزشمندی برای اسکیت و ورزش ایران به دست آمد و اکنون هدف ما تکرار و حتی افزایش موفقیت‌هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجید هنرجو در دیدار با ملی‌پوشان اسکیت و در مراسم تجلیل از مدال‌آوران این رشته، اظهار داشت: در سال گذشته در تورنمنت‌های مختلف، ۴۱ مدال کسب شد که حاصل زحمات تمام مربیان، کادرفنی و روسای هیات‌های استانی است. برخی از این مدال‌ها برای نخستین بار بود که حائز اهمیت است. کسب مدال نقره توسط مرادخانی در اسکیت هنری با ارزش است. مدال برنز سارا حاج‌پهلوان و صبا طباطبایی برای نخستین بار رقم خورد و مدال‌های محمد سروش‌مهر، آروین نجفی و محیا دست‌پاک نیز در همین سال به دست آمد.

وی افزود: امیدوارم این افتخارات در سال جاری تکرار شود و همچنین مدال‌های خوشرنگ‌تری کسب کنیم. کسب مدال در رشته سرعت بسیار سخت است، چراکه رقبایی در دنیا داریم که اگر کسی مقابل آنها مدال بگیرد، شاهکار کرده است.

رئیس فدراسیون اسکیت، تاکید کرد: ضعف‌هایی داریم که باید به نقطه قوت تبدیل شود. برای مثال در سرعت، زمین استاندارد و تکنولوژی نداریم. رقبای ما با امکانات بیشتر، خیلی خوب کار کرده‌اند و نتیجه‌اش را هم گرفتند. در فری‌استایل چند اتفاق مهم افتاد که کمک شایانی به این رشته و فدراسیون کرد و این موفقیت‌ها سطح اسکیت را بسیار بالا برد و باعث شد جامعه ورزش بیشتر این رشته را بشناسند. رضا لسانی، ۲ مدال ارزشمند کسب کرد و اولین مدال طلای تاریخ فری استایل ایران را به ارمغان آورد.

هنرجو: هدف ما تکرار موفقیت‌های اسکیت در سال‌جاری است

هنرجو تصریح کرد: باور داشتیم در هانگ‌ژو دو مدال بگیریم، اما رومینا سالک با بدشانسی روبه‌رو شد. ترانه احمدی نیز نقره بازی‌های آسیایی را به دست آورد که در کل کشور بازتاب زیادی داشت و در اینجا باید از تمام مربیان و همه کسانی که زحمت کشیدند، قدردانی کنم.

وی افزود: از کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، تشکر می‌کنم که در اعزام‌ها از ما حمایت کردند.

در این مراسم از قهرمانان و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و جهانی تقدیر شد.

نظر شما