شناسهٔ خبر: 67213767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

نسرین شاکری فرد، سرپرست انجمن پارکور کشور گفت: طی مذاکراتی که با رییس اتحادیه پارکور آسیا داشتیم و با موافقت سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی پیشنهاد میزبانی ...

شاکری فرد: درخواست میزبانی مسابقات آسیایی را داده ایم/ ظرفیتهای قابل توجهی در بخش بانوان وجود دارد

شاکری فرد: درخواست میزبانی مسابقات آسیایی را داده ایم/ ظرفیتهای قابل توجهی در بخش بانوان وجود دارد

صاحب‌خبر -

نسرین شاکری فرد، سرپرست انجمن پارکور کشور گفت: طی مذاکراتی که با رییس اتحادیه پارکور آسیا داشتیم و با موافقت سرپرست فدراسیون انجمنهای ورزشی پیشنهاد میزبانی مسابقات غرب آسیا و قهرمانی قاره را ارایه نموده ایم و برای برگزاری این رقابتها آمادگی کامل را داریم.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، سرپرست انجمن پارکور کشور در ادامه به ظرفیت و پتانسیل پارکور کشور در بخش منابع انسانی و تعاملات مثبت با اتحادیه پارکور و فری رانینگ آسیا و جهان اشاره نمود و مسیر توسعه روابط بین المللی در راستای ارتقا سطح کیفی پارکور کشور را مهیا اعلام کرد.

وی توجه به محور آموزش برای توسعه پارکور ایران را امری ضروری خواند و تاکید کرد: مهمترین هدف ما برای تقویت منابع ارزشمند نیروی انسانی در رشته ورزشی پارکور، اولویت قرار دادن آموزش است که در این راستا برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای برگزاری دوره های تربیت مدرس مربیگری، دوره بازآموزی مربیان و داوران درجه ۳، کارگاه پیش نیاز دوره های مربیگری و کارگاههای دانش افزایی مربیان و داوران پارکور سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان صورت رفته است.

شاکری فرد از برگزاری دو رویداد مهم در پارکور خبر داد و گفت: برگزاری اولین دوره مسابقات ساحلی قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان در تقویم انجمن پارکور پیش بینی شده که سه استان کشور که شرایط لازم را دارند کتبا تقاضای میزبانی ارسال نموده اند که پس از بررسی استان مازندران به لحاظ کیفی انتخاب شد. همچنین جام ستارگان پارکور دیگر رویدادی است که در برنامه های انجمن است .

وی اضافه کرد: برای برنامه ریزی و نظارت بهتر، استانهای کشور را به ۵ منطقه تقسیم و دبیران مناطق را هم مشخص نموده ایم که نشست شورای منطقه ای و متعاقب آن برگزاری مسابقات منطقه ای و فعالیتهای توسعه ای زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری مناطق را در دستور کار انجمن داریم.

سرپرست انجمن پارکور کشور با تاکید بر توجه ویژه به حوزه بانوان اذعان داشت: ظرفیتهای قابل توجهی در بخش بانوان پارکور کشور وجود دارد که عدالت محوری را سرلوحه قرار داده و برای بانوان هم پای آقایان در تمامی محورها اعم از آموزش، مسابقات، همایشها و … برنامه ریزیهای مدون داریم.

نظر شما