شناسهٔ خبر: 66620001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری جلسه کنترل پروژه فیبر نوری استان سمنان با حضور معاون عمرانی استاندار و قائم مقام شرکت آسیا تک | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

بمنظور هماهنگی در اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان سمنان، جلسه کنترل پروژه فیبر نوری استان سمنان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، قائم مقام مدیرعامل شرکت آسیاتک و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در استانداری سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، از همدلی و همکاری فرمانداری‌ها ، شهرداری‌ها در تحقق پروژه ملی اتصال  منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان تشکر کرد.
در این جلسه ،  حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی فیبر نوری منازل و کسب و کارها به مردم بیان کرد: شهرداری ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه با شرکت های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.
در ادامه سید یاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، با اشاره به اقدامات انجام شده در پروژه ملی توسعه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در استان سمنان، عنوان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری در سطح استان یک الزام است و باید با اهتمام ویژه، این مهم را در اسرع وقت اجرایی کرد.
حسن پور با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه در استان گفت: در تمامی شهرستان های استان سمنان توافق نامه اجرای پروژه منعقد و در شهرستان های سمنان، شاهرود، گرمسار، دامغان، مهدی شهر و میامی نیز در حال اجرا می باشد.
در این جلسه یوسف پور قائم مقام مدیرعامل شرکت آسیاتک نیز گزارشی از آخرین اقدامات اجرایی این شرکت در زمینه حفاری فیبرنوری منازل و کسب و کارها درشهرستان های استان سمنان ارائه داد.

نظر شما