شناسهٔ خبر: 66619907 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بازی گاد آف وار راگناروک به‌زودی برای PC عرضه خواهد شد

صاحب‌خبر -

به نظر می‌رسد گاد آف وار راگناروک – God of War Ragnarok جدیدترین بازی انحصاری پلی استیشن خواهد بود که برای PC پورت خواهد شد.

بر اساس اخبار و اطلاعات موجود، بازی گاد آف وار راگناروک جدیدترین انحصاری پلی استیشن خواهد بود که برای PC عرضه خواهد شد. طبق اطلاعاتی که Dealabs، یکی از افشاگران معتبر فروشگاه پلی استیشن هفته گذشته منتشر کرد، جدیدترین ساخته اکشن-ماجراجویی استودیوی سانتا مونیکا سونی به‌زودی برای رایانه‌های شخصی پورت خواهد شد. اخبار موجود در این خصوص، به تایید وبسایت معتبر GamesRadar هم رسیده است.

گاد آف وار راگناروک؛ جدیدترین پورت PC انحصاری‌های سونی!

به‌جز Dealabs، منابع معتبر دیگری هم از معرفی قریب‌الوقوع نسخه PC بازی God of War Ragnarok خبر داده‌اند. یکی از این منابع که پیش‌تر از انتشار نسخه PC بازی مورتال کمبت 1 نیز خبر داده بود، بدون ارائه هیچ‌گونه جزئیات بیشتر، زمان معرفی نسخه رایانه‌های شخصی بازی گاد آف وار راگناروک را ماه می اعلام کرده بود. بر این اساس، کمتر از سه هفته تا رونمایی از این بازی شگفت انگیز سونی زمان باقی مانده است!

بازی God of War Ragnarok بازی God of War Ragnarok

خود سونی البته تا به امروز هیچ اطلاعاتی در این خصوص منتشر نکرده و حتی زمانی را نیز برای برگزاری رویداد State of Play اعلام ننموده است. با این وجود انتظار می‌رود رویداد بعدی این کمپانی اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده برگزار شده و در آن به‌طور رسمی شاهد رونمایی پورت PC بازی گاد آف وار راگناروک باشیم.

طبیعتا هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در خصوص بهبودهای گرافیکی و تغییرات نسخه PC بازی گاد آف وار راگناروک در اختیارمان نیست. با این وجود می‌توان حدس زد که شاهد سطح گرافیکی بسیار بالاتری در نسخه PC خواهیم بود و برخی قابلیت‌های پیشرفته فنی و بصری که در نسخه‌های پلی استیشن مشاهده نمی‌شدند، در نسخه PC حضور خواهند داشت.

گاد آف وار راگناروک PC گاد آف وار راگناروک PC

بد نیست بدانید که سونی مدتی‌است سیاست انتشار عناوین انحصاری کنسول‌های پلی استیشن خود برای PC را پیش گرفته و طی چند سال گذشته تقریبا تمامی عناوین انحصاری مهمش را به این پلتفرم آورده است. نخستین عنوان انحصاری این کمپانی که به‌طور رسمی روی استیم قرار گرفت،  Horizon Zero Dawn: Complete Edition ساخته گوریلا گیمز بود که در سال 2020 به استیم آمد. در ادامه همچنین Ratchet & Clank: Rift Apart از اینسامنیاک گیمز و The Last of Us Part I ناتی داگ نیز توسط سونی به PC پورت شدند.

همچنین جدیدترین بازی انحصاری پلی استیشن 5 که شاهد پورت شدن آن برای رایانه‌های شخصی بودیم نیز نسخه دوم بازی هورایزن، یعنی Horizon Forbidden West بود که ماه مارس امسال عرضه شد و حتی بسته اضافی Burning Shores را نیز در بر می‌گرفت.

از طرف دیگر، کاربران PC همچنین می‌توانند به‌زودی دیگر انحصاری پلی استیشن Ghost of Tsushima: Director’s Cut استودیو ساکرپانچ را نیز از طریق فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز خریداری کنند. بد نیست بدانید که نسخه اصلی «شبح سوشیما» سال 2020 برای پلی استیشن 4 عرضه شد و یک دنباله داستانی را نیز در ادامه خود دید. اکنون گیمرهای PC می‌توانند بازی اصلی و دنباله آن را تحت عنوان نسخه Director’s Cut بازی تجربه کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
ساخت سریال لایو اکشن گاد اف وار رسما تایید شد پرفروش ترین کنسول های بازی تاریخ ۷ کاری که پلی استیشن ۵ می‌ تواند انجام دهد اما ایکس باکس سری ایکس نمی‌ تواند

نظر شما