شناسهٔ خبر: 66618754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اسحاقی در تذکر شفاهی:

شاید تسهیلات بانکی برای خواصی مثل زنجانی‌ها و شهرام جزایری‌ها پرداخت می‌شود اما به مردم محروم نه

اسحاقی در تذکر شفاهی: نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: بانک‌ها به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات عمل نمی‌کنند، البته به مردم محروم و مستضعف ارائه نمی‌دهند، از مسکن ملی و جوانی جمعیت گرفته تا وام ازدواج پرداخت نمی‌کنند، مردم سال‌ها است در انتظار هستند آن هم با چه شرایط و چه ویژگی‌ها و چه پلکان‌های سختی، الله اعلم، شاید برای یکسری خواص مثل زنجانی‌ها، شهرام جزایری‌ها هنوز پرداخت می‌شود اما به مردم محروم و مستضعف پرداخت نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: والله قسم این مواردی که خدمت شما همکاران عزیز عرض می‌کنم در جهت دفاع ملت و از روی دلسوزی به دولتی است که رئیس جمهور آن عزیز و محبوب همه است.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: مردم شما را با گزارشی که از وزرا و معاونان ارائه می‌کنند قضاوت نمی‌کنند بلکه مردم به سفره، مسکن و معیشت خود نگاه می‌کنند و شما را قضاوت می‌کنند.

وی اضافه کرد: بانک‌ها به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات عمل نمی‌کنند، البته به مردم محروم و مستضعف ارائه نمی‌دهند، از مسکن ملی و جوانی جمعیت گرفته تا وام ازدواج پرداخت نمی‌کنند، مردم سال‌ها است در انتظار هستند آن هم با چه شرایط و چه ویژگی‌ها و چه پلکان‌های سختی، الله اعلم، شاید برای یکسری خواص مثل زنجانی‌ها، شهرام جزایری‌ها هنوز پرداخت می‌شود اما به مردم محروم و مستضعف پرداخت نمی‌شود.

اسحاقی خطاب به وزیر نفت گفت: نفت برای مردم است، از این ملت و آن پیرزنی که یک بره در شهرستان زیرکوه داشت که تمام دارایی او بود که در سیل از دست داد، در آن زمان گریه می‌کرد، دست به سینه می‌زد و نفرین می‌کرد، این را از بعد خسارت عرض می‌کنم، از این وزارت نفت هیچ خیری به خراسان جنوبی نرسیده است کما اینکه هیچ جا ندیدیم که از این محل راهی یا بیمارستانی احداث شود یا در بحرانی زیرساختی فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: میلیاردها تومان مالیات در کشور اخذ می‌شود و صدها میلیارد تومان مالیات در خراسان جنوبی اخذ می‌شود، توضیح دهید کجا برای زیرساخت‌های آن کار کردید، کدام بیمارستان را تکمیل کردید، کدام راه را درست کردید، کدام مدرسه کانکسی را احداث کردید. مالیاتی که در کشور گرفته می‌شود کجا می‌رود. این موارد باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما