شناسهٔ خبر: 67528983 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پویش رساندن سالمندان به پای صندوق‌های اخذ رای در مشهد پویش رساندن سالمندان به پای صندوق‌های اخذ رای در مشهد

پویش رساندن سالمندان به پای صندوق آرا در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۴۸۳ خودرو در مشهد ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

محمد خدابنده یکی از هماهنگ کنندگان این پویش گفت: این اقدام با توجه به کم بود صندوق‌های سیار می‌تواند به افزایش مشارکت در انتخابات که یکی از مهمترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، کمک کند.

او افزود: طبق گفته شهروندان، صندوق‌های سیار در مکان‌های پر تردد و با جمعیت بسیار حضور پیدا می‌کنند و امکان رفتن به منازل مردم برای اخذ رای سالمندان را ندارند.

هماهنگ کننده این پویش ادامه داد: از این رو با همفکری جمعی تصمیم گرفته شد تا افرادی که می‌توانند در روز انتخابات با خودروی شخصی خود در این اقدام خدا پسندانه شرکت کنند.

خدابنده با اشاره به اینکه در این پویش روستا‌های اطراف مشهد نیز پوشش داده می‌شود، بیان کرد: سعی شد تا سالمندان متقاضی به نزدیک‌ترین راننده خودرو معرفی شود تا در کمترین زمان ممکن امکان رساندن افراد به صندوق رای میسر شود.

او تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های صورت گرفته و عملیات انجام شده تاکنون و به طور متوسط هر خودرو سه نفر از شهروندان را به شعب اخذ رای رسانده و باز گردانده اند و انتظار داریم در ساعت‌های عصرگاهی این تقاضا‌ها افزایش بیشتری داشته باشد.

نظر شما