شناسهٔ خبر: 66617820 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرشادان: نگاه ویژه دولت به راه و راه‌آهن قابل ستایش است 

علی قورچیان

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش بودجه کردستان و نگاه ویژه دولت به راه و راه‌آهن قابل ستایش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سید مهدی فرشادان در نطق مین دستور خود در جریان جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس، بیان کرد: همکاران ارجمند بنده هشت سال در جایگاه وکیل مردم نجیب کردستان، حامل یک پیام برای دولت‌های محترم بودم و آن توسعه‌گرایی و گفتمان توسعه‌محور بود. اگر یک طرفه به قاضی نروم، طرح رتبه‌بندی معلمان، طرح عادلانه کردن یارانه‌ها و نهضت آبرسانی در کشور از گام‌های مثبت و قابل تقدیر دولت آقای رئیسی است، در سطح استانی گرچه افزایش بودجه کردستان و نگاه ویژه دولت به راه و راه‌آهن قابل ستایش است امّا عقب‌افتادگی کردستان و بیکاری جوانان ما تاریخی و نیازمند یک کار جهادی است. 

وی در ادامه اظهار کرد: وقتی از اعتماد عمومی سخن می‌گوییم غیرمستقیم از سرمایه اجتماعی خودجوش و داوطلبانه سخن گفته‌ایم. اعتماد عمومی یعنی پیشوازی بی‌نظیر مردم کردستان از رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸، یادآوری می‌کنم روزی که آقای رئیسی برای تبلیغات ریاست جمهوری به کردستان آمدند، استقبال مردم از ایشان، خودجوش و امیدوارانه بود، چرا؟ چون مردم به روحیه انقلابی ایشان اعتماد کردند. بنابراین امروز وظیفه داریم از اعتماد مردم غافل نشویم و به این سرمایه معنوی پشت پا نزنیم. 

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول ادوار مختلف، اعتماد مردم همواره بزرگ‌ترین سرمایه دولت‌ها بوده است و اگر روزی اعتماد عمومی به سیاست دولت کمرنگ شود، آنجاست که سیاستمداران کابینه همان دولت، به فکر آسیب‌ شناسی خواهند بود. باید به فکر تغییر رویکرد در کردستان باشید، استاندار کردستان اعتماد مردم به دولت را تنزل داده است. 

وی در ادامه تصریح کرد: امیدواری رابطه‌ای دو طرفه و سکوی مشترک میان مردم و دولت است. آقای رییس‌جمهور، مردم امیدوارانه به میدان ‌آمدند و حضرتعالی در جایگاه بالاترین پست اجرایی کشور قرار ‌گرفتید، اکنون سوال این است، آیا مردم کردستان به استاندار شما امیدوارند؟ از وزیران تیم دولت می‌خواهم از عدالت مدیریتی مطابق با اصول انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی غافل نشوند زیرا سیاست همیشه بازخوانی و شرح ماوقع نیست، بیشتر اوقات سیاست، چراغی برای آیندگان و روزهای نیامده است. 

انتهای پیام

نظر شما