شناسهٔ خبر: 66616833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال؛

تلاش کازرون برای نایب قهرمانی در سایه دربی اصفهان

هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور فردا با ۲ دربی حساس اصفهان در زمین طلایی پوشان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

تلاش کازرون برای نایب قهرمانی در سایه دربی اصفهان
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، گیتی پسند که با شکست برابر کازرونی‌ها، فرصت رسیدن به رده دوم جدول را از دست داد، فردا باید به زمین رقیب خود یعنی فولاد سپاهان برود تا با طلایی‌پوشان دیدار کند. دیداری سخت برای هر دو تیم از این جهت که گیتیزن‌ها برای حفظ رده سوم می‌جنگند و سپاهانی‌ها برای نزدیک‌تر کردن فاصله خود با رده سوم. تیم هندبال گیتی‌پسند پس از سپری کردن یک فصل پرفراز‌ونشیب در شرایطی با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد که با پیروزی یا حتی تساوی مقابل رقیب همشهری‌اش، عنوان سومی را برای خود قطعی خواهد کرد. شاگردان کیوان صادقی در بازی رفت دربی اصفهان در برابر سپاهان در ثانیه‌های پایانی بازی به پیروزی دست پیدا کردند. سپاهان هم هم‌اکنون با ۳۰ امتیاز در فاصله ۳ امتیازی با گیتی‌پسند قرار دارد. این تقابل به‌صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

در دیگر دربی اصفهان فولاد سپاهان نوین با پرواز هوانیروز دیدار می‌کند. نوینی‌ها با ۱۱ و پرواز هوانیروز با ۷ امتیاز در رده‌های نهم و یازدهم قرار دارند و پرواز سعی می‌کند با پیروزی برابر دیگر نماینده اصفهان آخرین تلاش‌های خود را برای بقا در لیگ برتر انجام دهد. سپاهان نوین، اما نشان داده حریف دست و پا بسته‌ای برای هیچ تیمی نیست و تقابل این تیم با پیکانی‌ها در هفته قبل موید این نکته است.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که در یک بازی پرخورد و پرحاشیه با برتری برابر گیتی پسند نایب قهرمانی خود را در لیگ سی و ششم هموار کرد، میزبان پیکانی‌ها در کازرون است. خودروسازان با تقسیم امتیازات در زمین خود با سپاهان نوین در هفته بیست و یکم شمار امتیازات خود را به ۱۶ رساندند تا در رده هشتم بایستند و در این هفته بازی سختی مقابل شاگردان حمید صادقی شاه‌نشین دارند.

در دیگر دیدار‌های هفته بیست و یکم زغال سنگ طبس از پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد پذیرایی می‌کند و آلومینیوم اراک مهمان نفت و گاز گچساران است. طبس با پیروزی برابر نفت و گاز در هفته گذشته دو امتیاز ارزشمند این بازی را در خانه نگه داشت و به رده پنجم جدول رفت تا گچسارانی‌ها در اندیشه جبران این شکست برابر مهمان خود یعنی آلومینیوم باشند.

برگزاری بازی صنعت مس کرمان با فرازبام خائیز دهدشت نیز با موافقت فدراسیون هندبال به زمان دیگری موکول شد.

برنامه کامل دیدار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال به این شرح است:

هفته بیست و یکم – دوشنبه – ۲۴ اردیبهشت:

ساعت ۱۶:۰۰/ نفت و گاز گچساران - آلومینیوم اراک

ساعت ۱۶:۰۰/ زغال سنگ طبس - پلیمر خلیج فارس خرم آباد

ساعت ۱۶:۰۰/ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پیکان خراسان

ساعت ۱۶:۰۰/ فولاد مبارکه سپاهان -گیتی پسند اصفهان

ساعت ۱۸:۳۰/ فولاد سپاهان نوین - پرواز هوانیروز اصفهان

به تعویق افتاد/ صنعت مس کرمان - فرازبام خاییز دهدشت

هم‌اکنون صنعت مس کرمان با کسب ۴۲ امتیاز در صدر قرار دارد و قهرمانی را سه هفته زودتر به نام خود زد، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون ۳۵ امتیازی است و گیتی‌پسند با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.

فولاد مبارکه سپاهان با ۳۰، زغال‌سنگ طبس با ۲۵، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۱، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱۱، آلومینیوم اراک با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۷ و فرازبام خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

نظر شما