شناسهٔ خبر: 66615169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ‌برتر هندبال| هفته بیست‌ویکم؛

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال فردا با برگزاری شش دیدار در شهرهای گچساران، طبس، اصفهان، کازرون پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال فردا _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ با برگزاری شش دیدار در شهرهای گچساران، طبس، اصفهان، کازرون پیگیری می‌شود.

فولاد مبارکه سپاهان - گیتی‌پسند اصفهان

در یکی از دیدارهای حساس این هفته گیتی‌پسند اصفهان میهمان فولاد مبارکه سپاهان است؛ طلایی‌پوشان اصفهان هفته گذشته میهمان فرازبام خائیز دهدشت بودند و موفق شدند در یک رقابت حساس، اختلاف را با حریف خود زیاد کنند و پیروز میدان شوند.

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

در مقابل گیتیزن‌های اصفهانی هفته گذشته از نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبانی کردند و در یک رقابت نزدیک، امتیاز این دیدار را با یک گل اختلاف به حریف خود هدیه کردند.

زغال‌سنگ طبس - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

در دیگر دیدار این هفته لیگ‌برتر هندبال پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد میهمان زغال‌سنگ طبس است. زغال‌سنگ طبس هفته گذشته میزبان نفت‌وگاز گچساران بود، طبسی‌ها موفق شدند روند مالکانه‌ای را در بازی پیش ببرند و در نهایت پیروز در این دیدار را از آن خود کردند.

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد میزبان تیم صنعت‌مس کرمان بودند، پلیمر نیز نتوانست حریف مس شود و با اختلاف مغلوب این تیم شد.

صنعت مس کرمان - فرازبام خائیز دهدشت

در یکی دیگر دیدارهای این هفته لیگ‌برتر هندبال فرازبام خائیز دهدشت میهمان صنعت مس کرمان است؛ صنعت‌مس هفته گذشته میهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد بود و موفق شد با اختلاف زیاد بازی را به‌سود خود پیش برده و برنده این دیدار باشد.

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

فرازبام خائیز نیز هفته گذشته میزبان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بود و در یک دیدار حساس موفق به پیروزی نشد امتیاز این دیدار را به طلایی‌پوشان اصفهانی هدیه کرد.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پیکان خراسان

در دیگر دیدار این هفته لیگ‌برتر نیروی زمینی شهید شاملی کازرون میزبان پیکان خراسان است؛ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هفته گذشته میهمان گیتی‌پسند اصفهان بود، کازرونی‌ها ابتدای بازی از حریف عقب بودند، اما موفق شدند از اواسط بازی نتیجه بازی را به سود خود تغییر داده و پیش ببرند تا در نهایت پیروز میدان شوند.

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

پیکان خراسان هفته گذشته از سپاهان نوین اصفهان میزبانی کرد و توانست باخت نیمه نخست خود را جبران کند و نتیجه بازی را با تساوی به پایان برساند.

نفت‌وگاز گچساران - آلومینیوم اراک

در یکی از دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال نفت‌وگاز گچساران میزبان آلومینیوم اراک است؛ نفت‌وگاز گچساران هفته گذشته در شهر طبس با تیم زغال‌سنگ به رقابت پرداخت و در نهایت موفق به پیروزی نشدند.

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

آلومینیوم اراک هفته گذشته میهمان هوانیروز اصفهان بود علی‌رغم باخت در نیمه نخست بازی، نتیجه را جبران کردند و در نهایت موفق شدند پیروز میدان شوند.

فولاد سپاهان نوین - پرواز هوانیروز اصفهان

در یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر هندبال فولاد سپاهان نوین میزبان پرواز هوانیروز اصفهان است؛ سپاهان نوین هفته گذشته را با جدال با تیم پیکان پشت سر گذاشت و علی‌رغم عملکرد خوب و پیروزی در نیمه نخست، در نیمه دوم این دیدار موفق به حفظ نتیجه نشدند و به تساوی رضایت دادند.

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

پرواز هوانیروز اصفهان نیز هفته گذشته میزبان آلومینیوم اراک بود و تا دقایق پایانی نیمه نخست از حریف خود پیش بود، اما در نهایت نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

برنامه کامل هفته بیست‌ویکم لیگ برتر هندبال

  • فولاد مبارکه سپاهان -گیتی‌پسند اصفهان (ساعت ۱۶)
  • نفت‌وگاز گچساران - آلومینیوم اراک (ساعت ۱۶)
  • زغال‌سنگ طبس - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد (ساعت ۱۶)
  • صنعت مس کرمان - فرازبام خائیز دهدشت (ساعت ۱۶)
  • نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - پیکان خراسان (ساعت ۱۶)
  • فولاد سپاهان نوین - پرواز هوانیروز اصفهان (ساعت ۱۸:۳۰)

جدول لیگ برتر هندبال

۲ شهرآورد در نصف‌جهان

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت‌وگاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ آیندگان شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌سنگ طبس، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، نفت‌وگاز گچساران، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

نظر شما