شناسهٔ خبر: 66615778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دهه کرامت؛

اردبیل میزبان خادمان و پرچم مطهر رضوی می‌شود

دبیر شبکه جوانان رضوی و دبیرجشن‌های زیرسایه خورشید گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت دو گروه از خادمان بارگاه رضوی و دو پرچم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام مهمان مردم اردبیل خواهند شد.

صاحب‌خبر -

اردبیل میزبان خادمان و پرچم مطهر رضوی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد جعفری از تدارک ۲۵۰ برنامه فرهنگی، علمی، ورزشی و خدماتی همزمان با ایام دهه کرامت در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: احیاء سنت‌های شاد اهل بیت (ع) در کنار مراسم‌های عزاداری از بزرگترین اهداف و عملیات‌های فرهنگی در کشور و شبکه جوانان رضوی است که در قالب جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید بصورت مردمی و خودجوش از ۱۸ سال پیش در کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در اردبیل نیز از ۱۰ سال گذشته فعالیت‌های این مجموعه در استان دنبال می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های کاروان زیرسایه از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در استان گفت: همزمان با ایام دهه کرامت دو کاروان از خادمان بارگاه رضوی به همراه دو پرچم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام در استان حضور پیدا خواهند کرد و بیش از ۲۵۰ برنامه مختلف فرهنگی، معرفتی، اجتماعی و ... در مراکز بهزیستی، مدارس، زندان‌ها و پادگان‌های سراسر استان برگزار خواهد شد.
دبیر شبکه جوانان رضوی و دبیرجشن‌های زیرسایه خورشید با تاکید بر اینکه نذورات مردم از سوی خادمان بارگاه رضوی و پرچم مطهر پذیرش نمی‌شود گفت: سامانه‌های دریافت نذورات آستان کقدس رضوی مشخص بوده و هیچ گونه نذوراتی توسط خادمان و پرچم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام پذیرش نمی‌شود.
جعفری ادامه داد: حضور خادمین بارگاه رضوی و برگزاری جشن‌ها بر محوریت نسل جوان و ویژه برنامه‌های دهه هشتادی‌ها استوار است و در همین راستا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت در سالن ولایت برگزار خواهد شد.
وی در پایان به برگزاری جشن‌های شهری ویژه ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام در نقاط مختلف اردبیل و همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه این جشن‌های زیرسایه خورشید در سالن ولایت همزمان با روز میلاد خبر داد.

نظر شما