شناسهٔ خبر: 66613822 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

از بین ۲۹۰ نفر:

۱۷۴ نماینده فعلی مجلس از دور بعد حذف شدند/ فهرست ۱۱ نماینده معروف!

از بین ۲۹۰ نماینده فعلی مجلس ۱۷۴ نفر از جمله عضو ناظر شورای عالی بورس، پورابراهمیی، میرتاج الدینی، لارگانی، توانگر، عنابستانی نظام الدین موسوی حذف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حالی با برگزاری دور دوم در ۲۲ حوزه انتخابیه و برای ۴۵ کرسی باقی مانده به پایان رسید که از میان ۲۹۰ نماینده فعلی مجلس ۱۷۴ نفر حذف شدند و باید از ادامه حضور در بهارستان کناره گیری کنند!

براساس این گزارش، فهرست ۱۷۴ حذف شده در حالی نشان از تغییر ۶۰ درصدی دارد که در این میان این خیل قابل توجه، نام افراد معروف تری به چشم می خورد که شاید گمان نمی کردند از این دور از انتخابات کنار گذاشته شوند.

افرادی چون محمدرضا میرتاج الدینی و محمدحسین فرهنگی از تبریز، موسی لارگانی از فلاورجان اصفهان، مجتبی توانگر و نظام الدین موسوی ( عضو هیات رئیسه مجلس) از تهران، جواد کریمی قدوسی از مشهد، علی اصغر عنابستانی از سبزوار ( که به صورت سرباز سیلی زده بود)، محسن علیزاده از سپیدان ( عضو ناظر شورای عالی بورس)، حجت الله فیروزی از فسا، لطف اله سیاهکلی از قزوین، محمدرضا پورابراهیمی از کرمان ( رئیس کمیسیون اقتصادی) و کاظم دلخوش اباتری از صومعه سرا نسبت به سایر نمایندگان حذف شده، شناخته شده تر بودند.

در این میان مصطفی میرسلیم هم که با مواضع و حاشیه های متعدد از نمایندگان خبر ساز بود به دلیل افزایش سن بیش از ۷۵ سال در مجلس دوازدهم حضور ندارد.

انتهای پیام

نظر شما