شناسهٔ خبر: 66612841 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان آتش‌نشانی مریوان:

تصادف در جاده مرز باشماق ۳ کشته برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان گفت: تصادف خودرو پژو پارس با تریلی در جاده مرز باشماق سه کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

بختیار سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: نصف شب امروز تصادفی بین یک دستگاه خودرو پژو پارس با یک دستگاه خودرو کشنده در جاده مرز بین‌المللی باشماق اتفاق افتاد که متأسفانه سه کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مریوان افزود: با حضور به‌موقع عوامل اورژانس و آتش‌نشانی در صحنه سرنشینان خودرو توسط پرسنل سازمان انجام گرفت و مجروحین توسط اورژانس به بیمارستان مریوان انتقال یافتند.

عیسی گوهری رئیس پلیس‌راه کردستان هم در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور مریوان – پایانه مرزی باشماق تیم گشت پلیس‌راه این محور برای امدادرسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون داف با یک دستگاه پژو پارس در موقعیت پایانه نفتی مریوان – مرز باشماق با هم برخورد که در این تصادف متأسفانه راننده و دو سرنشین پژو پارس جان خود را از دست دادند و سه نفر سرنشین دیگر پژو مصدوم شدند.

رئیس پلیس‌راه فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف بی‌مبالاتی از جانب راننده پژو پارس به علت دورزدن در محل ممنوع تشخیص‌داده‌شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و تغییر ناگهانی مسیر خودداری کنند.

انتهای خبر/

نظر شما