شناسهٔ خبر: 67033685 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

قاتل نوجوان ۱۷ ساله دستگیر شد

 رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که در شهرستان فلاورجان این استان یک نوجوان ۱۷ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ، سرهنگ کارگاه حسین ترکیان در این رابطه گفت: دهم خرداد ماه سال جاری طی تماس با فوریت های پلیس مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری منجر به قتل در شهرستان فلاورجان سریعا کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشخص شد یک نوجوان ۱۷ ساله طی نزاع به علت اصابت چاقو به گردن و خونریزی شدید حین انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: تحقیقات کارآگاهان آغاز و در بررسی های اولیه و تحقیق از افراد حاضر و شاهدین عینی در صحنه جرم مشخص شد ضارب جوان ۱۵ یا ۱۶ ساله در حال صحبت با مقتول بود که در همین حال با یکدیگر درگیر شدند و قاتل چاقویی از جیب خود بیرون آورد و به گلوی مقتول زده و متواری شده است.

رییس پلیس آگاهی اصفهان گفت: در این رابطه با همکاری اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی و تحقیق از شهود حاضر در صحنه هویت قاتل شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی کمتر از یک ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گفته وی فرد دستگیر شده در تحقیقات به ارتکاب قتل اعتراف و بیان داشت: «به خاطر اختلافات قبلی با مقتول قرار گذاشته و بعد از صحبت با هم درگیر شدیم و با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم به گردن او ضربه زدم و از محل متواری شدم.»

براساس این گزارش با توجه به اعترافات و کشف یک قبضه سلاح سرد از متهم که با آن مرتکب قتل شده بود، پرونده به همراه متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

نظر شما