شناسهٔ خبر: 66612531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان+فیلم

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از آغاز پرداخت مطالبات گندمکاران در استان خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید جهان نژادیان با اشاره به پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در خصوص پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان، گفت: اولین مرحله پرداخت مطالبات آغاز شده است و از طریق بانک عامل (کشاورزی) نسبت به پرداخت بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به حساب کشاورزان خوزستانی اقدام شد.

وی افزود: براساس داده‌های آماری شرکت بازرگانی دولتی ایران، خوزستان مانند سال‌های گذشته پیشتاز خرید گندم است و تا کنون بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار تن از کشاورزان پرتلاش خوزستانی خریداری شده است.

جهان نژادیان ضمن تشکر از تشریک مساعی همه دست اندرکاران به ویژه استاندار، مدیران ستادی شرکت بازرگانی دولتی ایران، مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و بانک عامل اظهار امیدواری کرد: که مراکز خرید گندم به سرعت نسبت به ثبت محموله‌های تحویلی کشاورزان زحمت‌کش، اطلاعات خرید روز را بدون معطلی به شعبات بانک کشاورزی شهرستان مربوطه تحویل، تا واریز وجوه کشاورزان به سرعت انجام شود.

<div id="video-display-embed-code_11107243"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231351/11107243?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما