شناسهٔ خبر: 66612221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علیرضا نوین:

عدم برخورد با فسادهای اقتصادی، عامل کاهش مشارکت در انتخابات/ باید با دنیا وارد تعامل شویم

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، عدم برخورد با فسادهای اقتصادی را عامل کاهش مشارکت در انتخابات عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، علیرضا نوین در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: درحالیکه پس از اختلاس معروف محمودرضا خاوری، مردم منتظر ریشه کنی فساد مالی در کشور بودند اما فسادهای بزرگ تر یکی پس از دیگر آمد!

وی با بیان اینکه برقراری عدالت و تصمیمات قاطع در برخورد با فساد را از اولویت های کشور دانست و گفت: در برخورد با فساد ملاحظات را کنار گذاشته و همچون عدالت علی(ع) در مواجهه با متعرضان بیت المال حتی عقیل و طلحه و زبیر هم نباید در امان باشند.

معاون اسبق مهندسی سپاه، اقتصاد و معیشت را اولویت دیگر جامعه دانست و تاکید کرد: ارتباط با دنیا، کلید گشایش و ضامن رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به صورت یکجانبه حل نمی شوند تصریح کرد: تا تحریم ها بر اقتصاد کشور سایه انداخته، مشکلات معیشتی مردم هم حل نمی شود.

شهردار اسبق تبریز با اشاره به ارتقای جایگاه مالیات در تامین بودجه کشور یادآور شد: اتکا به مالیات خوب است ولی آیا انتظار داریم که بدون حل و فصل مشکلات اقتصادی، هزینه های دولت را مردم تامین کنند؟!

علیرضا نوین با تاکید بر لزوم ارتباط و افزایش تعامل با کشورهای همسایه افزود: اولین بار که کربلا رفتیم برابری ارزش پول ما با آنها یک گونی بود امروز این روند برعکس شده است!

به گفته وی یکی از مهمترین راه های افزایش تبادلات اقتصادی را افزایش سطح روابط با کشورهایی چون ترکیه، عربستان و ... عنوان کرد.

وی با بیان اینکه برای حضور در انتخابات مجلس نه تکلیف شده نه کسی برایش فرش قرمز پهن کرده بود خاطرنشان کرد: تا فکری برای بهبود وضعیت اقتصاد، معیشت و سفره مردم نکنیم، سیاست گذاری های دیگر تحت الشعاع قرار خواهند گرفت.

46

نظر شما