شناسهٔ خبر: 66812746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرمانداری کوهسرخ:

مردم محروم کوهسرخ خود را وامدار خدمات شهید رئیسی می‌دانند

جواد افتخاری

معاون فرمانداری کوهسرخ گفت: مردم محروم کوهسرخ خود را وامدار خدمات ارزشمند خدمات شهید رئیسی و این دولت در محرومیت‌زدایی و توسعه متوازن منطقه می‌دانند.

صاحب‌خبر -

رضا داروغه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مردم قدرشناس، ولایتمدار و شهیدپرور این شهرستان هم‌صدا با ملت بزرگ ایران از ابتدای شنیدن خبر شهادت شهدای خدمت تاکنون بیش از ۳۰ گردهمایی، محفل و برنامه را در سطح بیش از ۲۰ روستا و شهر ریوش با موضوع بزرگداشت یاد و خاطره این شهدای عزیز به ویژه آیت‌الله شهید رئیسی، ریاست فقید قوه مجریه برگزار کرده‌اند.

وی اظهار کرد: همزمان با اعلام خبر حادثه هوایی برای شهدای خدمت، شهر ریوش و ۲۸ روستای این شهرستان در ماتم این غم جانگداز سیاه‌پوش شد.

داروغه خاطرنشان کرد: مردم دیار ایثار و شهادت کوهسرخ در فراق جانکاه غم از دست دادن ریاست جمهور شهید، خود را وامدار تلاش‌ها و نگاه ویژه دولت مردمی سیزدهم می‌دانند.

وی بیان کرد: مردم این منطقه در حال حاضر شاهد به ثمر نشستن تلاش‌های بی‌وقفه و جهادی دولتمردان در احداث مجتمع اداری و تأمین زمین نهضت ملی مسکن ریوش و آغاز عملیات اجرایی احداث مسکن هستند و از همین جهت خود را وامدار خدمات ارزشمند این دولت در محرومیت‌زدایی و توسعه متوازن منطقه می‌دانند.

معاون فرمانداری کوهسرخ با اشاره به اعلام برنامه‌های امروز پنجشنبه تشییع و تدفین شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد مقدس افزود: با اعلام این برنامه‌ها از عصر روز گذشته دسته‌ها و گروه‌های مردمی نیز به صورت خودجوش در تلاش بودند تا برای شرکت در این مراسم، خود را به مشهدالرضا (ع) برسانند تا از نزدیک با شهدای خدمت و رئیس جمهور باکفایت شهید وداع کنند.

انتهای پیام

نظر شما