شناسهٔ خبر: 66607526 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

حضور دو عنوان جدید در انتشارات هونر؛

کتاب‌های «۱۰۰ شاهکار هنری» و «مجموعه سؤالات نقد هنری و ادبی» منتشر شده است

انتشارات هونَر امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، با دو عنوان جدید به‌صورت مجازی حضور دارد و کتاب‌های «۱۰۰ شاهکار هنری» و «مجموعه سؤالات نقد هنری و ادبی» را به بازار نشر عرضه کرده است.

صاحب‌خبر -

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا انتشارات هونَر امسال در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با دو عنوان جدید به‌صورت مجازی حضور خواهد داشت و کتاب‌های «۱۰۰ شاهکار هنری» و «مجموعه سؤالات نقد هنری و ادبی» را به بازار نشر عرضه کرده است.

مهدی خِرد مدیرمسئول نشر هونَر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مطرح کرد: نشر هونَر امسال در تمام حوزه‌ها با ۴۰ عنوان که ۸ عنوان آن هنری هستند شرکت خواهد داشت. عناوین کتاب‌های هنری «درآمدی بر پژوهش در تولید فیلم مستند»، «شناخت مواد و ابزارهای هنری»، «چگونه مانند گرافیست دیزاینرهای بزرگ بیندیشیم»، «۱۰۰ عکسی که جهان را تغییر داد»، «راز گویا (فرانسیسکو گویا)»، «درس‌های کارگردانی در گفتگو با اینگمار برگمان»، «۱۰۰ شاهکار هنری» و «مجموعه سؤالات نقد هنری و ادبی» است.

وی افزود: انتشارات هونَر، همان‌طور که از نام آن برمی‌آید، تلاش دارد؛ قالب کتاب‌هایی که نشر می‌دهد در حوزهٔ تخصصی هنر باشند، تا کنون نیز در رشته‌های عکاسی، سینما، گرافیک، نقاشی، پژوهش هنر آثاری را تولید کرده و قصد دارد به امید خدای متعال فعالیت‌های خود را در سال آینده افزایش دهد.

مهدی خِرد گفت: همچنین پس از پایان نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران نشر هونَر قصد دارد کتاب‌های «۱۰۰ انسانی که جهان را تغییر دادند»، «تاریخ هنر ایران و جهان»، «تاریخ هنر ایران باستان»، «نقد هنر و زیبایی‌شناسی اثر تری بَرِت»، «نقد عکس اثر تری بَرِت، ویرایش جدید» و «طراحی‌های رامبراند» را منتشر کند.

نظر شما