شناسهٔ خبر: 66808842 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری پویش‌های ختم قرآن هدیه به روح رئیس جمهور در ملایر

کارشناس واحد قرآنی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم و پویش‌های ختم قرآن در مؤسسات و خانه‌های قرآن ملایر هدیه به روح بلند رئیس جمهور شهید خبر داد.

صاحب‌خبر -

 ایرج یارمحمدی گفت: شهید رئیسی از نظر تواضع، فروتنی و مردم‌داری نمونه، بارز فداکاری و خدمت خالصانه بود و داغ سنگین ایشان برای همه ما غیر قابل باور است.

او با اشاره به اینکه در راستای گرامیداشت یاد و نام این شهید بزرگوار و همراهان وی از روز گذشته پویش‌ها و محافل انس با قرآن در شهرستان ملایر در حال برگزاری است، گفت: در روز‌های آینده نیز در مساجد ملایر، محافل انس با قرآن هدیه به روح شهیدان دولت ادامه دارد.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم عزاداری در ۳۴ مرکز قرآنی ملایر شامل ۴ مؤسسه و ۳۰ خانه قرآنی شهری و روستایی ملایر خبر داد و گفت: ختم‌های قرآن گروهی و فردی نیز در فضای مجازی توسط مردم شریف ملایر هدیه به روح این شهدا در حال انجام است.

یار محمدی  همچنین با اشاره به اعزام قاری به مساجد و ادارات از سوی اداره تبلیغات اسلامی در این ایام به برگزاری محافل قرآنی و مراسم یادبود شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیقشان در ادارات ملایر اشاره وگفت: نماز شب اول قبر با عنوان لیله‌الدفن نیز توسط مردم خدا جوی شهرستان برای این شهدا خوانده شود که اطلاع رسانی آن نیز از سوی اداره تبلیغات اسلامی ملایر انجام شده است.

نظر شما