شناسهٔ خبر: 66606271 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال؛

پیروزی خانگی شمس آذر مقابل ملوان

تیم شمس آذر قزوین در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میهمان خود ملوان انزلی به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت دو تیم شمس آذر قزوین و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه آزادگان قزوین برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با نتیجه ۱ بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. 

در همان آغاز بازی و اشتباه بازیکنان ملوان در دفع توپ باعث شد تا پاپی در موقعیتی بسیار ایده آل صاحب توپ شود و دروازه فرعباسی را باز کند. پس از این گل ملوان به دنبال گذر از مدافعان شمس آذر بود که پیش از پایان چهل و پنج دقیقه نخست دروازه‌بان ملوان نیز دچار مصدومیت شد تا از زمین بازی خارج شود.
این روند در نیمه دوم نیز ادامه داشت، با این تفاوت که اغلب در تلاش بودند از خط دفاعی یکدیگر گذر کنند، اما مسیرشان مسدود بود. 
در نهایت هم شاگردان سعید دقیقی بازی را مدیریت کنند تا هر طور که هست از این دیدار مهم، دست پر خارج شوند و سه امتیازی مهم را از ملوان بگیرند. 
با این سه امتیاز، شمس آذر ۳۸ امتیازی شد و خودش را به رده ششم رساند؛ ملوان هم با قبول شکست در این تقابل ۴۰ امتیازی باقی ماند و در مکان پنجم جدول است. 

 ورزشگاه: سردار آزادگان قزوین
گروه داوری: علی بای/ کمک‌ها: رحیم حاجی پور و هیوا بهمنی/ داور چهارم: امیر شریفی/ ناظر: نادر جعفری

ترکیب شمس آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، صادق آلبوصبیح (۷۵-سجاد جعفری)، علی آزادمنش، محمدرضا رضایی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، محمد پاپی (۷۱-عیسی مرادی)، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی (۸۹-مهدی محمدی)
سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب ملوان: 
حبیب فرعباسی (۲۹-افشار صداقت)، حامد نور محمدی (۴۶-محمدرضا بردبار)، محمد طیبی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، میلاد سرلک (۵۸-حسین صادقی)، پویا پورعلی، رضا جعفری (۵۸-مهران احمدی)، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی (۸۲-ابوذر صفرزاده)
سرمربی: مهدی تارتار

کارت زرد: شمس آذر: محمدرضا رضایی (۳۱) و صادق آلبوصبیح (۷۳)؛ ملوان: رضا جعفری (۴۰)

شرح گل:

شمس آذر ۱-۰ ملوان (محمد پاپی دقیقه ۵): روی یک شروع مجدد پس از اینکه نورمحمدی توپ را با بدنش دور کرد، توپ به پاپی رسید و این بازیکن توانست از غفلت مدافعان ملوان به نحو احسن استفاده کند و گل اول بازی را به نام خودش ثبت کند.

<div id="video-display-embed-code_11101335"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231081/11101335?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما