شناسهٔ خبر: 66598341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسابقات فوتبال زیر ذره بین پلیس فتا

پلیس فتا با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر و همچنین لیگ یک فوتبال، از نظارت ویژه مسابقات و همچنین بلیت فروشی‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ پاشایی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا در خصوص نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال و دسته یک، گفت: در تقویم عملیاتی پلیس فتا هر وقت به هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال یا سایر رشته‌های ورزشی نزدیک می‌شویم یک طرح عملیاتی داریم که ۱۹ کارگروه عملیاتی رصد این فضا را بر عهده دارد چنان که تبلیغاتی را مبنی بر شرط بندی ورزشی مشاهده کنیم، قطعا برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: تا این لحظه ۲۶۳ تارنمای مجرمانه شناسایی شده اند که با آن‌ها برخورد قضایی و انتظامی شده است چرا که مبادرت به دایر کردن این سایت‌ها و تبلیغات کرده اند.

سرهنگ پاشایی گفت: نکته اول، هموطنان ما باید بسیار آگاه باشند تا در دام این تبلیغات‌ دروغ نیفتند. تماس‌هایی هم از سوی برخی مربیان با پلیس فتا گرفته شده که اطلاعاتی در خصوص برخی مسائل، چون تبانی در فوتبال به ما داده شده است. سازمان لیگ و حراست وزارت ورزش هم در این خصوص ضابطه قضایی دارند و می‌توانند آن را پیگیری کنند و پلیس هم می‌تواند کمک کند. در این خصوص پرونده‌هایی هست که در حال بررسی هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا افزود: نکته دوم هم بحث بلیت فروشی است؛ تبلیغات واگذاری بلیت با چند برابر قیمت در فضای مجازی دروغ است، از هموطنان بیعانه هم گرفته می‌شود در ۸۰ درصد هیچ بلیتی هم داده نمی‌شود و ۲۰ درصد دیگری هم که دستگیر شده اند اعلام کرده اند این بلیت ها را از مبادی غیر رسمی با چند برابر قیمت گرفته اند.

وی با اشاره به درخواست برخی فوتبالی‌ها در خصوص رصد حساب‌های بانکی افراد حاضر در فوتبال و نزدیکانشان هم گفت: این مسئله نیازمند دستور مرجع قضایی است که قطعا اگر اسنادی در این خصوص به دست پلیس فتا برسد آن را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

<div id="video-display-embed-code_11099743"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230638/11099743?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما