شناسهٔ خبر: 66605178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اطاله دادرسی معضل مردم در دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری مازندران: اطاله دادرسی ، مهمترین دغذغه‌ی مردم در امور قضایی است.

صاحب‌خبر -

به  گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس کل دادگستری مازندران در حاشیه دیدار مردمی دستگاه قضا در شهرستان چالوس با اشاره به اینکه اطاله دادرسی از مهمترین دغذغه‌های مردم است گفت: هماهنگی‌های لازم با رؤسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌ها صورت گرفت تا اطاله دادرسی در سطح استان مرتفع شود.

عباس پوریانی با بیان اینکه بیش از ۸۰ نفر از مردم چالوس برای پیگیری و حل مشکلات حوزه قضایی با مدیران استانی دادگستری مازندران دیدار کردند، گفت: مراجعه کنندگان از نزدیک مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و راهنمایی شدند.

 پوریانی افزود: دیدار‌های مردمی و بازدید‌های میدانی از برنامه‌های دستگاه قضایی مازندران است و تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه  تکلیف داریم ک در خدمت مردم باشیم و حرف‌های مردم را گوش کنیم، تأکید کرد: همواره پاسخگوی مشکلات قضایی مردم استان خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه در بررسی برخی  پرونده های قضایی مراجعه کنندگان،متوجه شدیم که تعدادی انتقادات درست و بجاست و بحث اطاله دادرسی هم  از موضوعات قابل تامل است.

پوریانی تصریح کرد: در همین راستا هماهنگی‌های لازم با رؤسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌ها صورت گرفت تا اطاله دادرسی که یکی از دغدغه‌های مردم مازندران است در سطح استان مرتفع شود.

نظر شما