شناسهٔ خبر: 66597139 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + لینک ثبت نام book.icfi.ir

اعضای هیئت علمی، کادر آموزشی و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تا بیست‌ونهم اردیبهشت برای ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب فرصت دارند.

صاحب‌خبر -

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۴۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی و مدرسان رسمی دانشگاه ۸۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی، کادر آموزشی دانشگاه و ۴۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) تنها در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند.

اعضای هیئت علمی، کادر آموزشی دانشگاه و دانشجویان سراسر کشور در صورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذی‌ربط به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند از آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، (نوزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) به نشانی اینترنتی https://book.icfi.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند. هزینه ارسال کتاب برای خریداران بخش مجازی نمایشگاه رایگان است. متقاضیان در صورت مغایرت و یا نبود اطلاعات در سامانه نمایشگاه مجازی کتاب با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۳۵۰۳۰۸ تماس حاصل کنند.

نظر شما