شناسهٔ خبر: 66596799 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

دنباله فیلم Godzilla x Kong با نویسنده جدید ساخته می‌شود

استخدام فیلم‌نامه نویس Shang-Chi / Gamesradar

صاحب‌خبر -

فیلم جدید از گودزیلا و کونگ به عنوان دنباله Godzilla x Kong: The New Empire در دست ساخت قرار دارد که دیو کالاهام (Dave Callaham) فیلم‌نامه آن را می‌نویسد. 

Godzilla x Kong: The New Empire با وجود اینکه نتوانست بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کند، با بودجه ۱۳۵ میلیون دلاری، توانست ۵۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. به همین خاطر کمپانی لجندری تصمیم گرفته که به ساخت فیلم‌های بیشتری از این فرانچایز ادامه دهد و ساخت فیلم جدید از گودزیلا و کونگ را تایید کرد. 

در کارنامه دیو کالاهام می‌توان نام Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings را دید که یکی از آخرین فیلم‌های موفق دنیای سینمایی مارول بود. Wonder Woman 1984، ریبوت Mortal Kombat و Spider-Man: Across the Spider-Verse از دیگر آثار مهم این نویسنده هستند. فیلم Godzilla که نقطه آغاز فرانچایز مانستر ورس محسوب می‌شود نیز توسط کالاهام نوشته است. 

فیلم Godzilla x Kong فیلم Godzilla x Kong

هنوز مشخص نیست که کارگردانی فیلم جدید Godzilla x Kong برعهده چه کسی قرار دارد و شاید باز هم شاهد بازگشت آدام وینگارد (Adam Wingard) باشیم. دشمن اصلی Godzilla x Kong: The New Empire هیولایی است که قصد آغاز یک عصر یخبندان جدید را دارد و گودزیلا و کونگ برای مقابله با این خطر همکاری می‌کنند. 

در حال حاضر تاریخ اکران دنباله Godzilla x Kong: The New Empire مشخص نیست. 

رکورددار ایرانی شورش در شهر در جهان! | ویجی کست با @Nevermore1414

دنباله فیلم Godzilla x Kong با نویسنده جدید ساخته می‌شود - ویجیاتو دنباله فیلم Godzilla x Kong با نویسنده جدید ساخته می‌شود - ویجیاتو Gamesradar

برچسب‌ها:

نظر شما