شناسهٔ خبر: 66596096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح فاضلاب شهر دیلم وارد مرحله پایانی شد

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی خطوط باقی‌مانده شبکه فاضلاب دیلم در راستای توسعه و پوشش شبکه فاضلاب در این شهر آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

طرح فاضلاب شهر دیلم وارد مرحله پایانی شد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابولحسن عالی بیان کرد: طرح ساخت ایستگاه پمپاژ دیلم در راستای جمع‌آوری فاضلاب کوی فرهنگیان دیلم با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سال گذشته آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در حال اجرا است.

وی از آغاز عملیات مرحله نهایی این طرح خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود با روند اجرایی کنونی، طرح مذکور در هفته دولت سال جاری افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: طرح ساخت شبکه فاضلاب از طرح‌های ارزشمند برای ارتقا سطح بهداشت و کیفیت زندگی شهری است که این مهم در دولت سیزدهم شتاب قابل قبولی گرفته است.

وی یادآور شد: در حوزه آبرسانی دیلم نیز طرح‌هایی در مناطق شهری و روستایی افتتاح و عملیاتی شده که عمده هدف این طرح‌ها تقویت و افزایش پایداری آب در این شهرستان است.

عالی اضافه کرد: طرح آبرسانی در روستا‌های استان از محل طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجراست که تا کنون به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است.

وی گفت: امید است با اهتمام ویژه هم استانی‌ها شرایطی فراهم شود تا آب شرب مورد نیاز مشترکان استان بوشهر در اوج بار مصرف تابستان به بهترین نحو ممکن تأمین شود.

نظر شما