شناسهٔ خبر: 66594938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نتایج انتخابات گنبدکاووس اعلام شد/ «آق ارکاکلی» روانه بهارستان شد

با اتمام فرآیند شمارش آرای ماخوذه در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در شرق استان گلستان" عبدالحکیم آق ارکاکلی" به عنوان نماینده این شهرستان روانه بهارستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اتمام شمارش آرای ماخوذه در این حوزه انتخابیه "عبدالحکیم آق‌آرکاکلی" توانست با اخذ ۴۰ هزار و ۵۱۸ رای به عنوان نماینده منتخب مردم راهی مجلس شورای اسلامی شود.

تعداد کل آرای ماخوذه در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس ۷۸ هزار و ۵۷ رای اعلام شده است. با هدف برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس حدود چهار هزار عامل اجرایی (هیات اجرایی، نظارت، بازرسی، نیرو‌های نظامی و خدماتی) مشغول بکار هستند.

گفتنی است، در دور نخست انتخابات در ۱۱ اسفند پارسال، «قرجه طیار» با ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و «عبدالحکیم آق ارکاکلی» با ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای از مجموع ۱۳۰ هزار و ۸۵ رایی که مردم این شهرستان مرزی در صندوق‌ها انداختند، به دوره دوم راه پیدا کردند. گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت که در سه نقطه شهری و حدود ۱۷۰ روستا سکونت دارند، یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما