شناسهٔ خبر: 66594435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار؛ کار قهرمانی استقلال آسان می‌شود؟

تهران- ایرنا- در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم هوادار تهران و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید دستگردی از ساعت ١٨:١۵ دقیقه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پرسپولیس هفته گذشته موفق شد در قائمشهر با نتیجه ٢ بر یک نساجی مازندران را شکست دهد تا ۵۶ امتیازی شود و همچنان با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال تهران در رده دوم جدول قرار گیرد. سرخ‌پوشان در ۵ بازی اخیر خود در مسابقات لیگ برتر در ۴ دیدار برابر حریفان به پیروزی رسیده و در فرم خوبی قرار دارد.

این تیم در این بازی یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی را به دلیل مصدومیت و همچنین سروش رفیعی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. پرسپولیس این فرصت را دارد تا با برتری در این دیدار با یک دیدار موقتا به صدر جدول صعود کند.

در آنسو هوادار با حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جان دوباره ای گرفته و نتایج قابل قبولی را در هفته‌های اخیر کسب کرده و از منطقه سقوط فاصله گرفته است. این تیم در ۵ بازی اخیر خود در ۳ بازی موفق شده حریفان را شکست دهد و در ۲ بازی دیگر برابر حریفان به تساوی رسیده است و به نظر می‌رسد اوسمار و شاگردانش کار سختی را مقابل این تیم دارند. هوادار هم اکنون با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار؛ کار قهرمانی استقلال آسان می‌شود؟

اوسمار در این بازی علیرضا بیرانوند را در قفس توری پرسپولیس قرار می‌دهد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی را در قلب خط دفاعی قرار می‌دهد و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن دو مدافع سمت راست و چپ قرمز ها هستند. مسعود ریگی در پست ۶ قرار می‌گیرد و در غیاب رفیعی، سینا اسدبیگی طراح حملات پرسپولیس است. مهدی ترابی و اوستون اورنوف نیز دو بال سمت راست و چپ سرخ‌پوشان هستند. امید عالیشاه نیز بعد از یک هفته غیب به دلیل محرومیت به عنوان کاپیتان قرمزها در ترکیب حضور خواهد داشت و عیسی آل کثیر نیز مهاجم هدف پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل هوادار تهران:

علیرضا بیرانوند - محمدحسین کنعانی‌زادگان - گئورگی گولسیانی - دانیال اسماعیلی‌فر - عبدالکریم حسن - مسعود ریگی - سینا اسدبیگی - مهدی ترابی - اوستون اورنوف - امید عالیشاه - عیسی ‌آل‌کثیر

نظر شما