شناسهٔ خبر: 66591548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار/ رونمایی از جانشین سروش رفیعی

هفته بیست و هفتم لیگ برتر ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی گذشته با دو تغییر همراه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:20 در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هوادار می‌رود.

سرخپوشان با پیروزی مقابل هوادار موقتا به صدر خواهد رفت. پرسپولیس در این بازی غیر از سروش رفیعی که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده، غایب دیگری ندارد.

علیرضا بیرانوند مقابل هوادار درون دروازه قرار خواهد گرفت؛ او در این بازی امیدوار است موفق به ثبت دوازدهمین کلین شیت خود در این فصل شود.

جلوتر از بیرانوند، کنعانی زادگان و گولسیانی در قلب دفاع و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن در چپ و راست خط دفاعی سرخپوشان قرار خواهند گرفت.

سروش رفیعی به واسطه دریافت کارت قرمز در بازی گذشته، بازی مقابل هوادار را از دست داد و به جای او اسدبیگی در کنار ریگی در خط میانی بازی خواهند کرد. اسدبیگی در بازی گذشته تعویض طلایی اوسمار لقب گرفت. او  تنها چند دقیقه پس از ورودش به زمین، پاس گل پیروزی بخش تیمش را ارسال کرد.

اورونوف و ترابی نیز وینگرهای چپ و راست ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار خواهند بود؛ اورونوف در بازی گذشته هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و اوسمار در این بازی نیز حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

در خط حمله حضور عیسی آل‌کثیر قطعی خواهد بود. امید عالیشاه نیز پس از طی کردن یک جلسه محرومیتش، مقابل هوادار مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و در ترکیب قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار:

علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه

انتهای پیام/

نظر شما