شناسهٔ خبر: 66594285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای سه هزار و ۷۷۹ واحد مسکن ملی در ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از اجرای سه هزار و ۷۷۹ واحد طرح ملی نهضت مسکن در قالب ۲۷ طرح خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ «حبیب اله محبی» در نشست شورای تأمین مسکن استان ایلام اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ طرح ملی نهضت مسکن در شهر ایلام و ۱۲ طرح در سایر شهرستان‌های استان در دست اقدام است.
وی با بیان این که در مجموع سه هزار و ۷۷۹ واحد در این استان انجام شده است، ابراز کرد: این تعداد واحد از مساحتی بیش از ۳۱۲ هزار و ۶۸۱ متر مربع برخوردار هستند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام با بیان این که برای سه هزار و ۵۳۱ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است، یادآوری کرد: همچنین پروانه ساخت ۲۲۸ واحد دیگر نیز در حال صدور است.
محبی با اشاره به این که تعداد ۲ هزار و ۴۶۵ واحد در مرحله فونداسیون قرار دارد، ابراز کرد: یک هزار و ۳۶۶ واحد نیز در مرحله سفت کاری و نازک کاری است.
وی بیان کرد: از برنامه‌های شهر ایلام، طرح‌های ۴۰ واحدی بلوار نماز از ۸۵ درصد، ۲۴ واحدی میدان دانش و ۲ واحدی میدان دانش ۴  از ۷۵ درصد، ۱۰۵ واحدی و ۷۰ واحدی میدان گل‌ها یک و ۲ از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و طرح ماهور یک از ۵۰ درصد و طرح ۱۰۸۸ واحدی پارک کوثر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار واحد مسکونی در قالب خودمالکی، نهضت ملی و بافت‌های فرسوده است.

<div id="video-display-embed-code_11100648"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4230422/11100648?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما