شناسهٔ خبر: 66591399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فروش ۳۲۰ میلیارد ریال کالای اموال تملیکی در بوشهر

بوشهر- ایرنا- مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: امسال در نخستین مرحله فروش اموال تملیکی در مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال کالا در این بوشهر به فروش رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، "سیدعلی عسکری " روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف جلوگیری از تضییع حق مردم و بیت‌المال، روند ترخیص و تعیین تکلیف کالاها سرعت گرفته شده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از رمزگشایی مزایده ۲۷۸ اموال منقول در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده که همزمان در ۲۹ استان برگزار شد، ۱۲۸ پارتی انواع کالا با قیمت پایه ۶۰۰ میلیارد ریال توسط اموال تملیکی استان بوشهر عرضه شد.

عسکری با بیان اینکه ۸۱ پارتی در استان بوشهر برنده داشته است، افزود: در مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال کالا در این مزایده به فروش رفته است.

وی ادامه داد: در این مزایده انواع کالاها از قبیل لوازم خانگی، لاستیک، لوازم الکتریکی، تجهیزات صنعتی و غیرصنعتی، لوازم جانبی تلفن همراه و رایانه و دیگر کالاها عرضه شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اضافه کرد: راه‌اندازی حراج خورده فروشی مطابق دستورالعمل سازمان برای مشارکت و دسترسی همه مردم نسبت به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: پارسال سه هزار پرونده توسط اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در راستای فروش، اعاده، استرداد و جلوگیری از تضییع بیت‌المال تعیین تکلیف شد.

عسکری تصریح کرد: اکنون شرایط در انبارهای استان در زمینه ورود و خروج کالاها بروزرسانی شده است.

نظر شما