شناسهٔ خبر: 66586476 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه: برخی شعبات اخذ رأی با ازدحام مواجه است

کرمانشاه - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: با وجود ازدحام جمعیت در برخی شعبات اخذ رأی شهر کرمانشاه، کار رای گیری با نظم و امنیت همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی شعبانی شامگاه جمعه در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در گفت‌و گو با خبرنگاران افزود: کار رای گیری تا زمانیکه مراجعه کننده در شعبات وجود داشته باشد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اگر تعداد شعباتی که دارای ازدحام است زیاد باشد احتمال تمدید وجود دارد یادآور شد: چنانچه این شعبات تعدادشان پایین باشد زمان رای گیری تمدید نمی‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورتی که زمان رای گیری تمدید نشود درب شعبات بسته خواهد شد و شعبات موظفند تا آخرین نفری که در شعبه حضور دارند کار رای گیری را انجام دهند.

شعبانی افزود: نتایج انتخابات در ستاد انتخابات استان اعلام نخواهد شد و اعلام نتیجه در اختیار ستاد انتخابات کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: تا این لحظه ۱۵۷ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه به شعب اخذ رأی مراجعه کرده اند.

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه: برخی شعبات اخذ رأی با ازدحام مواجه است

زمان رای گیری براساس اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه در حالی به پایان رسید که ۶ نفر به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافتند و رقابت برای کسب ۲ کرسی دیگر در حوزه شهرستان کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

شهرستان کرمانشاه با بیش از یک میلیون نفر جمعیت سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و در دوره دوازدهم انتخابات ۱۱۱ نفر با هم به رقابت پرداختند.

در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه از مجموع ۲۴۳ هزار و ۷۴۵ رای ماخوذه، «محمد رشیدی» با کسب ۶۱ هزار و ۵۸ رای برای بار دوم به عنوان منتخب مردم شهرستان کرمانشاه مستقیما به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

همچنین «جهانبخش امینی»، «ابراهیم رحیمی زنگنه»، «فضل الله رنجبر» «عبدالرضا مصری» برای کسب ۲ کرسی باقی مانده حوزه انتخابیه کرمانشاه باید در دور دوم با هم به رقابت بپردازند.

نظر شما