شناسهٔ خبر: 66585324 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترسیم آینده‌ای روشن در صفوف شبانه انتخابات فارس + فیلم

شیراز- ایرنا- آسمان رو به تاریکی رفته اما شور و شوق برای روشنایی آینده همچنان مردم فارس را در صف‌های انتخابات و پای صندوق‌های رأی نگاه داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حرم فیروزگون شاهچراغ (ع) که از صبح امروز میزبان اهالی فارس برای شرکت در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بود با وجود تاریک شدن هوا همچنان با حضور مشتاقانه مردم مواجه است و در حالی که ساعت‌ها از برگزاری این رویداد می‌گذرد اما هنوز شور و شوق برای رأی دادن در چهره‌های امیدوارانه شیرازی‌ها که با در دست داشتن شناسنامه در صف‌های طولانی به انتظار ایستاده‌اند نمایان است.

ترسیم آینده‌ای روشن در صفوف شبانه انتخابات فارس + فیلم

حضور مردم در آخرین ساعت‌های مهلت رای‌گیری در دیگر مراکز اخذ رأی شیراز نیز همچنان پابرجاست و شعبه‌های رأی‌گیری در مناطق مختلف شهر هنوز هم شاهد صف‌هایی برای حضور در انتخابات هستند.

برخی از مردم شیراز که موفق به رأی دادن در ساعات اولیه روز نشده بودند با تمدید زمان رأی‌گیری خود را به شعبه‌ها رسانده‌اند تا وظیفه خود را ادا کرده و از حق خود نگذشته باشند.

در این مرحله از انتخابات ۸۲۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در حال اخذ آرای مردم هستند که از این تعداد ۴۹۷ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه نیز مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.

در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان که انتخابات به شکل تمام الکترونیک در حال برگزاری است تاکنون هیچ مشکلی در فرایند رای گیری ایجاد نشده و تمام عوامل اجرایی در تلاش هستند تا در فرصت باقیمانده تا پایان رای گیری یعنی ساعت ۱۸، شرایط پایدار بماند.

در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز که انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک در حال برگزاری است تا این لحظه روند کار به خوبی و بدون مشکل در حال انجام است.

رییس ستاد انتخابات فارس در این باره گفت: از ساعت هشت صبح و آغاز رای گیری در ۲ حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد تاکنون، فرآیند رای گیری بدون مشکل در حال انجام است.

موکب شهدا واقع در بلوار چمران شیراز یکی از مراکز اخذ رأی است که تا این ساعت هنوز هم میزبان شیرازی‌هایی است که برای انتخاب کاندیدای موردنظر خود به این مکان آمده‌اند.

یکی از شهروندان شیرازی که در صف رای دادن در این موکب ایستاده بود به خبرنگار ایرنا گفت: آمده‌ام که با رأی خودم برای ساختن آینده کشور مشارکت کنم، به اعتقاد من در این مرحله از انتخابات رقابت جدی بین رقبا شکل گرفته و نمی‌توان نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کرد.

ترسیم آینده‌ای روشن در صفوف شبانه انتخابات فارس + فیلم

وی ابراز کرد: امیدوارم هرکس که در این انتخابات پیروز می‌شود برای رسیدگی به مطالبات مردم تلاش کند و مطالبات مردم و شعارهایی را که در زمان انتخابات داده است فراموش نکند.

شهروند دیگری نیز گفت: من امروز به این مکان آمدم تا به کاندیدای مورد نظرم رأی بدهم؛ مهمترین خواسته من به عنوان یک شهروند ایرانی این است که مجلس آینده مجلسی باشد که خواسته‌های جوانان را در زمینه بهتر شدن شرایط اشتغال و مسکن پیگیری کند.

وی ادامه داد:مهمترین خواسته مردم از مسوولان کار است مسولان باید تعریف مناسبی از شغل داشته باشند و شرایط اشتغال را طوری فراهم کنند که هر کس بتواند با کار کردن در یک شغل زندگی خود را تامین کند.

این شهروند اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از مردم مجبورند ۲شغل داشته باشند تا بتوانند زندگی خود را تأمین کنند اگر معیشت مردم با یک شغل تامین شود برای عده زیادی نیز شغل ایجاد می‌شود.

یک بانوی جوان نیز درخواست کرد: انتظار من از مجلس آینده این است که برای رسیدگی به مطالبات بانوان و بهبود وضعیت شغلی و جایگاه آنان تلاش کند.

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای زمان اخذ رأی را تا ساعت ۲۰ تمدید کرده و رای‌دهندگان هنوز در شعب مختلف به دنبال گزینش کاندیدای موردنظر خود برای رقم زدن آینده‌ای بهتر هستند.

نظر شما