شناسهٔ خبر: 66584569 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس جمهور رای خود را در صندوق الکترونیک ثبت کرد

رئیس‌جمهور با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب‌الزمان شهرک صالح‌آباد تهران، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی رأی خود را ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

رئیس جمهور رای خود را در صندوق الکترونیک ثبت کرد
 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، آقای رئیسی، امروز  پس از بازگشت از سفر استانی دو روزه به قم و در ابتدای ورود به حریم استان تهران، با حضور در مسجد جامع حضرت صاحب‌الزمان ، در شهرک صالح‌آباد، در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.
آقای رئیسی، پس از شرکت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در سخنانی با قدردانی از مجریان و ناظران برای برگزاری انتخاباتی امن، سالم و رقابتی، گفت: از جمله افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن بوده که تشکیل همه نهاد‌های آن مبتنی بر رأی و اراده مردم است و بر خلاف برخی کشور‌ها که دم از موکراسی می‌ زنند و تنها مدعی آن هستند، جمهوری اسلامی ایران به معنای واقعی به مردم‌سالاری عمل می‌کند.
رئیس جمهور با توجه به حضور مردم در نقاط مختلف کشور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: علت  کینه دشمنان از این نظام و کشور ، همین حضور و مشارکت مردم است و امیدواریم با رأی مردم، مجلس قوی در زمان مقرر خود شکل گیرد و با تصویب قوانین مناسب در کنار دولتی قوی، ایرانی قوی را رقم بزند.

نظر شما