شناسهٔ خبر: 66581747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور حداکثری مردم باعث اقتدار نظام می‌شود

استاندار لرستان گفت: حضور حداکثری مردم باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتماد بین مردم و مسئولان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در بازدید از شعبه‌های اخذ رأی مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خرم آباد، آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) را تبریک گفت و از حضور باشکوه مردم استان پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد.

وی اظهارداشت: با تلاش و آمادگی کامل عوامل اجرایی، ناظران، نیرو‌های امنیتی و تجهیز امکانات، روند انتخابات در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است.

استاندار در ادامه با بیان اینکه در اعمال قانون هیچ گونه اغماض و اجازه سوء استفاده را نخواهیم داد، گفت: تعداد ۴۳۰ حوزه انتخاباتی اخذ رأی در شهرستان خرم‌آباد و چگنی وجود دارد که بدون کوچکترین مشکلی در حال پذیرش مردم برای اخذ رای هستند.

آقای شفقت تصریح کرد: پایان زمان قانونی انتخابات ساعت ۱۸:۰۰ اعلام شده که بهتر است مردم زودتر در انتخابات شرکت کنند تا نیاز به تمدید آن نداشته باشیم.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم باعث استحکام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11096866"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4229667/11096866?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما