شناسهٔ خبر: 67273087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان صمت استان کرمان:

وضعیت خودروهای دپو شده در بم به زودی مشخص می‌شود

زهرا دهقان زاده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: تعدادی خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم دپو داریم که ناشی از یک مدل جدید تخصیص ارز است و به لحاظ تامین ارزش مشکل داریم که امیدواریم به سرعت حل شود. 

صاحب‌خبر -

مهدی حسینی نژاد ۳۰ خرداد ماه در حاشیه سفر وزیر صمت به بم اظهار کرد: افتتاح چند پروژه در شهرستان بم انجام شد و وزیر از کرمان موتور و مدیران خودرو بازدید کرد.

وی افزود: افتتاح مجموعه تولید باک خودرو یکی از برنامه‌ها بود که سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی در بر داشته است.

حسینی نژاد با اشاره به افتتاح خط تولید گیربکس cvt با حضور وزیر صنعت، معادن و تجارت بیان کرد: مجموعه پلاستیک شاپ (قطعه‌های پلاستیکی ) قطعات خودرو و رنگ با مجموع بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد که برای بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.

رئیس سازمان صمت استان کرمان به خودروهای دپو شده در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم اشاره کرد و افزود: یکسری خودرو در منطقه دپو داریم، ناشی از یک مدل جدید تخصیص ارز است که هئیت دولت برنامه‌ریزی کرده برای مدیریت کردن هر چه بهتر تامین ارز واحدهای تولیدی کشور که دچار چالش شده بودند. به لحاظ تامین ارزش مشکل داریم که امیدواریم به سرعت حل شود و وزیر صمت قول مساعد داد مجموعه وزارتخانه، بانک مرکزی و گمرک این مسئله را به سرعت حل کنند.

انتهای پیام 

نظر شما