شناسهٔ خبر: 66575873 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز جشن های دهه کرامت

جشن‌های دهه کرامت در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته رئیس ستاد مرکزی دهه کرامت، امسال تمرکز ویژه‌ای روی مفهوم خانواده مانند مفهوم خواهری و برادری شده و قرار است بیش از ۱۲۰ هزار عنوان برنامه در کشور در این دهه اجرا شود.

از جمله برنامه‌های این ایام، جشنواره قرآنی امام رضا (ع) با محوریت فرازخوانی قرآن کریم، کتابت مردمی قرآن کریم، ثبت نام نهضت ملی آموزش قرآن کریم، حفظ سوره‌های قرآن، نهج البلاغه و احادیث رضوی، نقاشی و خوشنویسی با محوریت حدیث سلسله الذهب، نامه حضرت رضا به حضرت عبدالعظیم و برگزاری مسابقات روزانه و نیز دلنوشته به امام رضا (ع) است.

از دیگر برنامه‌ها در این ایام مبارک، آزادی زندانیان با عنوان «یا ضامن آهو»، اعزام ۱۸۲ نفر از خدام به سفر‌های «زیرسایه خورشید»، برنامه «رهپویان وصال» و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران و «ارمغان رضوی» ارسال هدایای رضوی به ادارات و تشکل‌های سراسر کشور بخش دیگری از برنامه هاست که به قرار سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

 

<div id="video-display-embed-code_11094334"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4229259/11094334?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما