شناسهٔ خبر: 66566639 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی دهه کرامت خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۲۰ هزار مراسم در سراسر کشور به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)

طاهریان گفت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، پیش بینی می‌شود حداقل ۱۲۰ هزار مراسم، طرح و برنامه در سراسر کشور عمدتاً با همت گروه‌های مردمی برگزار شود.

صاحب‌خبر -

مرتضی طاهریان، رئیس شورای هماهنگی دهه کرامت در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر درمورد برنامه‌های این دهه بیان کرد: امروز طبق رسم هر ساله و همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آئین رسمی افتتاحیه دهه کرامت و خطبه‌خوانی در شبستان امام خمینی (ره) در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور علما و شخصیت‌های فرهنگی، دینی، اجرایی و خادمان محترم برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی دهه کرامت مطرح کرد: همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است در سراسر کشور، آئین‌هایی برگزار خواهند شد و روز گذشته، هم در ورزشگاه آزادی تهران و هم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها شاهد برگزاری آئین‌های ویژه‌ای برای تجلیل از مقام دختر بودیم و ان شاءالله، این برنامه‌ها به همین شکل در سراسر کشور ادامه خواهند شد. 

طاهریان افزود: در دهه کرامت، پیش بینی می‌شود حداقل ۱۲۰ هزار مراسم، طرح و برنامه در سراسر کشور عمدتاً با همت گروه‌های مردمی برگزار شوند و در این جریان، اعتاب مقدس در صدر هستند؛ به طوری‌که به مدت ۱۱ شب، آئین‌های ویژه‌ای را در این اعتاب مقدس خواهیم داشت.

خبرنگار: فاطیما میرزایی 

نظر شما