شناسهٔ خبر: 66563012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمک چهار هزار میلیاردی خیران سلامت در لرستان

رئیس هیات مدیره مجمع خیران سلامت لرستان گفت: خیران حوزه سلامت تاکنون چهار هزار میلیارد ریال برای فعالیت‌های خیرخواهانه در استان هزینه کرده اند.

صاحب‌خبر -

کمک چهار هزار میلیاردی خیران سلامت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کاظم مرادی فرد، امروز بیستم اردیبهشت در نشست هم اندیشی برنامه درمان بیماران لب شکری که در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزارشد، گفت: خیران حوزه سلامت در کشور ۱۸۰ هزار میلیارد ریال و در استان لرستان، چهار هزارمیلیارد ریال کمک کرده اند که اکنون شاهد فعالیت سی و سومین اقدام خیرخواهانه موسسه ملی مرهم برای مداوای بیماران لب شکری و کام شکری با کمک مجمع خیران سلامت در استان هستیم.

وی ادامه داد: این اقدام با حضور ۶٠ جراح و متخصص صاحب نام کشور که ۱۰ نفر آنها ایرانی‌های خارج از کشور هستند، انجام خواهد شد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز گفت: دانشگاه برای تامین زیرساخت‌ها و سایر مسائل از جمله اسکان و پذیرایی آمادگی کامل دارد تا اتفاق خوبی در استان رقم بخورد و اطلاع رسانی و نگرش مثبتی به استان برای اقدامات بعدی نیز فراهم شود.

علی فرهادی افزود: سی و سومین سفر خیرخواهانه موسسه ملی مرهم برای درمان رایگان بیماران شکاف لب لرستانی و خارج از استان، از ۲۵ تا ۲۸ خرداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مجمع خیران سلامت استان خواهد شد.

وی اظهارداشت: بیماران نیازمند از طریق ارسال عکس و مشخصات خود به شماره واتساپ موسسه ملی مرهم ۰۹۰۰۳۴۰۸۶۳۶ برای دریافت خدمات ثبت نام کنند.

به گفته معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان، در مرحله بعد، کارشناسان مرهم با تشکیل پرونده الکترونیک و مشاوره با پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، عکس‌ها و پرونده بیماران را بررسی کرده و با آنها تماس می‌گیرند.

مجمع خیران سلامت کشور متناسب با نیازسنجی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران با تاسیس ۶۰ موسسه و ۳۰۰ شعبه فرعی تشکیل شد که تاکنون عملکردی مثبت در ساخت بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی و خرید آمبولانس و اهدای دیگر تجهیزات بیمارستانی از خود نشان داده است.

نظر شما