شناسهٔ خبر: 66562036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان یزد اعلام کرد؛

تحقق ۸۸ درصدی اعطای تسهیلات ازدواج به زوج های جوان در یزد

یزد - حاجی حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: استان در حوزه ازدواج و خانواده اقدامات کم نظیری را به جایی گذاشته به نحوی که در تحقق تسهیلات ازدواج جوانان پرداخت ۸۸ در صدی را داشتیم.

صاحب‌خبر -

زهیر حاجی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: در استان یزد سال گذشته شش جلسه ستاد ساماندهی با حضور شخص استاندار برگزار و بیش از ۹۰ درصد از مصوبات این ستاد اجرایی شده و همچنین ۶۰ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستانها با حضور فرمانداران برگزار شد، که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر است.

وی ادامه داد: استان یزد در حوزه ازدواج و خانواده اقدامات کم نظیری را بجایی گذاشته به نحوی که در تحقق تسهیلات ازدواج جوانان پرداخت ۸۸ در صدی را داشتیم و تعداد ۲۱۱ کارگاه آموزشی و دوره های تخصصی و ۲۶۰۰ مشاوره رایگان را برای این حوزه اجرایی کردیم. همچنین دوره استانی تربیت خانواده با حضور ۱۲۰نفر از مشاوران روانشناس ،دوره ملی دانش افزایی مشاوران و روانشناسان ،برپایی نمایشگاه ازدواج ،جشن های وصال و فیلم کوتاه زندگی از جمله اقدامات شاخص این حوزه بود که اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: به غیر از برنامه های متعدد در طول سال فقط درهفته جوان بیش از ۴۰۰ برنامه های کاربردی و شاخص توسط سازمان های مردم نهاد ، اداره کل و ادارات شهرستانها در سال گذشته صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: جمعیت جوان استان یزد ۳۲ هزار و ۷۲۰۰ نفر می باشد و ۱/۲۶ درصد کل جمعیت را تشکیل می دهند که سعی کردیم تعداد مراکز مشاوره حوزه جوانان را ۵ مرکز افزایش و به عدد ۱۴ برسانیم و همچنین۱۲۲سازمان های مردم نهاد فعال را سازماندهی و از ظرفیت بالقوه آنها در مسیر تعالی و رشد جوانان بهره مند شویم.

نظر شما