شناسهٔ خبر: 66555115 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران:

انگیزه‌های هتل‌سازی در تهران تقویت شود

تهران- ایرنا- رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر می‌خواهیم از صنعت گردشگری به عنوان پیشران و اقتصاد پایدار پایتخت بهره‌مند شویم باید انگیزه‌ها برای ساخت هتل در شهر تهران فراهم و تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گردشگری ایرنا، نشست مشترک سید احمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران و علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی در محل هتل لاله تهران برگزار شد.

علوی در این جلسه تاکید کرد: هزینه ساخت هتل در شهر تهران سنگین و دوران بازگشت سرمایه آن طولانی است. بنابراین انگیزه برای ساخت هتل به عنوان یکی از زیر ساخت های گردشگری بسیار پائین است.

انگیزه‌های هتل‌سازی در تهران تقویت شود

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اگر می‌خواهیم از گردشگری به عنوان یکی از روش های اقتصاد پایدار استفاده کنیم باید انگیزه‌ها برای ساخت هتل در شهر تهران را فراهم کنیم.

وی همچنین بر لزوم همکاری بیشتر بین بخش‌های مختلف گردشگری و هتلداری برای ایجاد تجربه‌ای به یادماندنی برای گردشگران تاکید کرد.

علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این دیدار از برنامه‌های آتی این شرکت برای جذب گردشگران بیشتر و ارائه خدمات نوآورانه خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت شورای شهر و کمیسیون گردشگری، هتل لاله بتواند به یکی از مقاصد اصلی گردشگران در تهران تبدیل شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری گفت: این نشست، نشان دهنده توجه ویژه شورای شهر تهران به صنعت گردشگری و تلاش برای بهبود زیرساخت‌های مرتبط با این حوزه است. این بازدید می‌تواند گامی مهم در جهت تقویت همکاری‌های میان بخش‌های مختلف و ارتقاء سطح خدمات گردشگری در پایتخت باشد.

نظر شما