شناسهٔ خبر: 66554864 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل

اقتصاد ایران: اردبیل- نشست علمی – تخصصی «چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر» با مشارکت حوزه علمیه اردبیل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که ظهر چهارشنبه در مدرسه تخصصی حضرت الزهرا (س) اردبیل برگزار شد، معاون معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌مند بودن خانواده‌های اسلامی نسبت به چالش‌های مطرح در این خانواده‌ها و ارائه راهکار برای آنها نشست علمی - تخصصی «چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور اساتید برجسته استان، مدیران و مدرسان حوزه علمیه اردبیل و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نشست با چهار محور چالش‌های تربیت دینی در خانواده‌های اسلامی، تحولات خانواده در بستر رسانه و فضای مجازی، مشکلات عاطفی و زناشویی و مسأله اشتغال در بستر خانواده که از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین چالش‌های خانواده اسلامی است، تشکیل شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل افزود: هدف از برگزاری این نشست بالابردن سطح آگاهی و اطلاعات طلاب نسبت چالش‌ها و ارائه راهکار در راستای رفع آنها و بسترسازی برای انجام پژوهش‌های علمی در این زمینه بود.

برچسب‌ها:

نظر شما