شناسهٔ خبر: 66546491 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲۰ هزار قطعه زمین روستایی سهمیه لرستان در نهضت ملی مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: سهمیه لرستان در طرح نهضت ملی مسکن تأمین ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی است که تاکنون ۱۰ هزار قطعه سهمیه سال گذشته استان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در دیدار با استاندار لرستان گفت: ۱۰ هزار قطعه سهمیه امسال نیز تا پایان خرداد تأمین و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

غلامرضا صالحی افزود: مأموریت بنیاد مسکن در طرح نهضت ملی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: واگذاری این زمین‌ها ۹۹ ساله بوده و تسهیلات سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی با کارمزد پنج درصد دریافت و در تهیه نقشه و نظارت نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان کمک خواهد کرد.

صالحی ادامه داد: در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر استان لرستان نیز چهار هزار و ۷۰۰ متقاضی واجد شرایط شناخته شده اند که ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تأمین زمین شده و در مرحله اجرا هستند همچنین برای روستا‌هایی که در حریم شهر‌ها هستند توافق تملک زمین شده و تکلیف مابقی افراد متقاضی نیز تعیین و زمین مورد نیاز در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

<div id="video-display-embed-code_11089818"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4227607/11089818?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما