شناسهٔ خبر: 66543204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

دبیر ستاد برگزاری سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در زنجان، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بابایی از اعزام ۳ هزار نفر از زنجان به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مسئولیت تهیه آمار و ساماندهی کاروان‌ها و خودرو برعهده سپاه استان است.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به تشکیل ستاد اقدام و کمیته مربوط را فعال خواهند کرد، افزود: ایجاد هماهنگی و پیگیری برنامه‌ها رفع مشکلات برعهده کمیته‌ها خواهد بود و دستگاه‌ها باید همراهی لازم را داشته باشند.

دبیر ستاد برگزاری سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد با بیان اینکه متولی کمیته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان است، گفت: همراهی علوم پزشکی و نیروی انتظامی در این روز‌ها مد نظر است و تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب این برنامه‌ها باید اندیشیده شود.

بابایی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها، مجامع امور صنفی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شرکت‌های تعاونی مورد توجه است باید همکاری لازم در این راستا انجام شود.

نظر شما